صفحه منوی Metal Gear Solid 3 Remake نمایش داده می شود

کونامی ویدیوی جدیدی منتشر کرده است که صفحه منوی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را نشان می دهد.

یک سال از معرفی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater می گذرد و تاکنون تنها یک ویدیو از محیط های بازی به نمایش درآمده است. کونامی اخیراً یک ویدیوی 20 دقیقه ای Metal Gear Production Hotline را در یوتیوب منتشر کرده است تا جزئیات بیشتری درباره این سریال محبوب با طرفداران به اشتراک بگذارد. اگرچه این ویدیو گیم پلی بازی را در بازسازی Metal Gear Solid 3 نشان نمی دهد، اما صفحه منوی بازی را نشان می دهد.

در صفحه منو Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، دوربین به آرامی در یک محیط جنگلی متراکم حرکت می کند. در حالی که موسیقی آشنا و صداهای حیات وحش در پس زمینه پخش می شود. با فشردن گزینه Start در منوی اصلی بازی، صدای شلیک گلوله شنیده می شود که برای طرفداران این سری آشناست. کونامی به زودی ویدیوی دیگری از متال گیر را منتشر خواهد کرد که ظاهراً حاوی اخبار هیجان انگیز تری از این سری است.

بازسازی Metal Gear Solid 3 به‌عنوان «بازسازی وفادار از طراحی و داستان بازی اصلی» توصیف می‌شود که «بازی را با تصاویری خیره‌کننده و تجربه کاربری یکپارچه تکامل می‌دهد». در گذشته، کونامی تایید کرده بود که این بازی مخفیانه و اکشن ماجراجویی با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد و برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و PC گنجانده شده است.

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  رئیس AMC از تیلور سویفت و بیانسه برای "به معنای واقعی کلمه همه چیز" در مورد موفقیت اخیرش تشکر می کند.