مایکروسافت در حال آماده شدن برای عرضه یک کنسول جدید است

ثبت مجوز برای استفاده از کیت توسعه جدید ایکس باکس در کره جنوبی می تواند مربوط به کنسول ارتقا یافته و میان نسلی مایکروسافت باشد.

به نظر می رسد مایکروسافت در حال آماده شدن برای عرضه دستگاه های جدید به بازار است. GamesHorizon با استناد به حساب توییتر Xbox News برای کره ای ها، مجوز یک کیت توسعه ایکس باکس جدید را در آژانس ملی تحقیقات رادیویی کره جنوبی که مسئول صدور مجوز سخت افزار جدید در این کشور است، اعلام کرد.

با مراجعه به سایت سازمان ملی تحقیقات رادیویی، به نظر می رسد این مجوز یک روز پیش با عنوان کنسول XDK برای مایکروسافت به ثبت رسیده است. XDK در این مورد می‌تواند مخفف Xbox Development Kit یا کیت سخت‌افزاری باشد که استودیوها برای توسعه بازی‌های ویدیویی در Xbox استفاده می‌کنند.

متأسفانه، در حال حاضر جزئیات دیگری در مورد این کیت توسعه وجود ندارد و با توجه به فرآیند تحقیق و توسعه برای کنسول های بازی جدید، این امکان وجود دارد که این در واقع یک کنسول ارتقا یافته و میان نسلی از مایکروسافت برای سری ایکس باکس باشد، نه یک نسل جدید. کنسول.

کنسول بعدی ایکس باکس به عنوان علامت سوال

از سوی دیگر، این شرکت پیش از این در مورد آغاز فرآیند توسعه برای نسل جدید کنسول های ایکس باکس اظهار نظر کرده بود. سارا باند، رئیس ایکس باکس او قبلاً به برخی از اخبار هیجان انگیز در مورد کنسول های ایکس باکس در فصل تعطیلات 2024 اشاره کرده است. او در پادکست اخیر ایکس باکس گفت: “خبرهای سخت افزاری هیجان انگیزی در تعطیلات منتشر می شود.”

بخوانید  نقد و بررسی بازی Hi-Fi Rush - زومجی

اسناد دادگاهی که توسط مایکروسافت علیه FTC ثبت شده است نیز به یک سری جدید Xbox اشاره دارد به نظر می رسد این کنسول حالت آماده به کار کم مصرف و کنترلر Xbox Wireless 2 نیز خواهد داشت. با این حال باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر