نقد و بررسی بازی Hi-Fi Rush – زومجی

این باعث شد تا بازیکن به دقت نبردها را دنبال کند تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن دشمنان را شکست دهد. Hi-Fi Rush فاقد سیستم تسطیح کاراکتر یا افزایش میزان آسیبی است که به دشمنان وارد می کنید و انواع مختلف دشمن تا پایان بازی درجه سختی یکسانی دارند و برای تنوع در نوع مبارزات خود می توانید خرید کنید. ترکیب های مختلف و یک حرکت خاص برای شخصیت چای است که پس از پر شدن نوار مورد نظر می توانید از آن استفاده کنید. با پیشروی در روند داستان، طرح‌های ویژه جدیدی نیز منتشر می‌شوند و می‌توانید با خرید آن‌ها را جایگزین کنید. البته Hi-Fi Rush دارای سیستم خرید تراشه نیز می باشد که با خرید تراشه های مختلف عملکرد چای را بهبود می بخشد. در این میان بد نیست اشاره ای به ضربه های طفره رفتن و رد کردن داشته باشیم. Parry به شما این امکان را می دهد که دفاع دشمن را زودتر بشکنید و آنها را نابود کنید

در مجموع، Hi-Fi Rush یک تجربه تقریبا 10 ساعته با 13 مرحله است و هر چه محتوای بازی آن مملو از خنده، سرگرمی و نبردهای لحظه به لحظه حساس و حساس است. اگرچه داستان بازی ساختاری کاملاً کلیشه ای دارد، اما به لطف شخصیت پردازی، طنز بین شخصیت ها و سایر ویژگی های مثبت، تجربه کلی بازیکن به قدری خوب است که به راحتی می توان از کنار آن گذشت و تاثیری بر تجربه کلی شما نمی گذارد. ساخت جدید Tango Gameworks قطعا یک تجربه حیاتی برای گیمرها است.

نکات برجسته محیط راش Hi-Fi

Boss Fight Rush Hi-Fi

صداگذاری شخصیت ها نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. نوع دیالوگ ها و تعامل شخصیت ها از مواردی است که در ابتدای متن به آن اشاره شد که نقش زیادی در شخصیت پردازی شخصیت ها و طنز بازی داشت و در ضمن اگر می خواهید بازی های شرقی با دوبله ژاپنی کشف کنید، باید بگویم که دوبله ژاپنی Hi-Fi Rush همانند دوبله انگلیسی آن در سطح بسیار خوبی قرار دارد و می تواند همین تجربه را برای این دسته از کاربران فراهم کند.

موسیقی عنصری است که کل بازی بر اساس آن شکل گرفته است و ما می توانیم آن را در هر مرحله از بازی حتی در طراحی ها مشاهده کنیم. موسیقی متن Hi-Fi Rush شامل موسیقی اصلی بازی و موسیقی مجاز از تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان، از جمله Zwan و Wolfgang Cartner است. موسیقی بازی حس بسیار خوبی را به گیم پلی بازی القا می کند و ترکیب بسیار خوب آن ها با مبارزات تجربه ای خاص، منحصر به فرد و خاطره انگیز را ایجاد می کند. همچنین به دلیل ساختار بازی و ریتمیک بودن آن، هر مرحله از مبارزات در مراحل Hi-Fi Rush به عنوان کر یک آهنگ در نظر گرفته می شود.

طنز به کار رفته در داستان Hi-Fi Rush و روابط شخصیت ها بین آنها بسیار پرجزئیات و جذاب است و به هیچ وجه از ساختار آنها منحرف نمی شود تا بازیکن شاهد طنز بی مورد در قسمت های مختلف بازی نباشد. مکالمات و سکانس های مختلف Hi-Fi Rush به مردم این امکان را داد که هم شاهد سکانس های هیجان انگیز و پر آدرنالین و هم سکانس های دراماتیک باشند. بنابراین شاید داستان بازی به تنهایی حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما Tango Gameworks به خوبی آن را با موارد مختلفی مانند شخصیت پردازی، طنز بین شخصیت ها و گیم پلی ترکیب کرده است و خروجی آن چیزی است که خلأهای داستان را پوشش می دهد.

بخوانید  وودو به زودی در خانه تبدیل به فاندانگو می شود

اگر به کارنامه این استودیو نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که بازی های آنها ساختاری ترسناک و ترسناک داشتند و حتی Ghostwire Tokyo با وجود متفاوت بودن، به کارهای قبلی نزدیکتر بود. اما در جریان مایکروسافت و بتسدا دایرکت، Tango Gameworks در کمال تعجب بازی جدید خود را ارائه و روانه بازار کرد، در کل Hi-Fi Rush محصولی کاملا متفاوت با آثار قبلی استودیوی ژاپنی Tango Gameworks است که مخاطب را به وجد می آورد.

ساختار نبرد Hi-Fi Rush تنها به ویژگی‌های ذکر شده محدود نمی‌شود، بلکه با گذشت زمان شخصیت‌های خیالی به‌عنوان دستیار چای در دسترس قرار می‌گیرند و می‌توانند هم در بازی و هم در بازی‌های پلتفرمینگ و مبارزات استفاده شوند. هر کدام از شخصیت ها مهارت های خاص خود را دارند و به مرور زمان دشمنان دارای مزایایی هستند که از بین بردن مزیت مورد نظر توسط یکی از شخصیت ها انجام می شود. بنابراین با پشت سر گذاشتن مراحل، سطح سختی دشمنان افزایش نمی یابد، اما استودیو Tango Gameworks سعی کرد از طریق مزیت های مختلف، عموم را به چالش بکشد و در این راه موفق شد. بخش دیگری از مبارزه با فشار دادن دکمه به پایان می رسد. برخی از دشمنان زمانی که به انتهای نوار سلامتی خود می رسند یک حمله منحصر به فرد را آماده می کنند و قهرمان داستان باید با فشار دادن دکمه های مختلف بر این حملات غلبه کند. برخی از دکمه ها نیز برای اعمال حرکت ویژه شما انجام می شود.

Hi-Fi Rush نه تنها یک راه اندازی غافلگیرکننده داشت، بلکه در طول 12 مرحله خود، Hi-Fi Rush با عناصر جالب و سرگرم کننده، مخاطبان را شگفت زده و شگفت زده می کند. با بررسی این بازی با یک گیمر همراه باشید.

ضربات ویژه را در Hi-Fi Rush اعمال کنید

Hi-Fi Rush یک بازی اکشن ریتمی با عناصر هک اند اسلش است که تیم سازنده از بسیاری از بازی ها برای ایجاد گیم پلی و طرح های Hi-Fi Rush الهام گرفته است. از آنجایی که ما طرف یک بازی ریتم هستیم، سیستم نبرد عمیقاً با موسیقی ادغام شده است و فقط پخش موسیقی های مختلف در طول مبارزات و پیشروی در مراحل نیست، بلکه ضربه زدن و استفاده از کمبوهای مختلف نیز با موسیقی ترکیب می شود. ، و هر چه بیشتر بهتر. قادر به اجرای کمبوهای موفق باشید، ریتم آهنگ در حال پخش بیشتر افزایش می یابد و امتیاز بهتری کسب خواهید کرد. نکته جالب در مورد مبارزات و کمبوها این است که شما نمی توانید فقط دکمه Light و Heavy را پشت سر هم فشار دهید تا کمبوهای موفقیت آمیز در بازی شروع شود، در واقع، انیمیشن تکمیل ترکیبی نمایش داده می شود، اما میزان آسیب وارد شده بسیار کمتر از زمانی است که شما با موفقیت هر کمبو را روی حریف فرود می آورید.

بخوانید  بهترین فیلم های بروسلی | 15 فیلم جذاب + امتیاز IMDB

با این حال نقطه عطف این قسمت طراحی هاست. طراحی 12 مرحله Hi-Fi Rush به صورت هوشمند انجام شده است و هر کدام از آن ها از نظر پلتفرمینگ و مبارزه و چالش های ارائه به گونه ای است که بازیکن می تواند لحظات مفرحی را تجربه کند و ترکیب آن ها با مهارت های شخصیت ها نیز انجام شود. خوب. از آنجایی که همه شما به یک اندازه از آنها استفاده خواهید کرد و هیچ کدام از آنها برتری ندارند، تنها شرایط تعیین می کند که ابتدا از کدام مهارت شخصیت داستانی استفاده کنید. علاوه بر این، محیط های بازی با ظاهر ریتم بازی همخوانی دارد و کل محیط به گونه ای است که ریتم موسیقی مورد نظر را اجرا می کنند.

این در مورد باس فایت ها نیز صدق می کند. نبرد با باس ها شامل فشردن دکمه ها و مبارزات معمولی می شود، بنابراین مخاطب نبردهای سریعتر و حساس تری را تجربه می کند. نکته جالب در مورد Hi-Fi Rush این است که بازی دارای محتوای درون بازی است، در طول تجربه بازی درهای خاصی را می بینید که قفل هستند و اجازه عبور از آنها را ندارید. پس از اتمام داستان این درب ها آزاد می شوند و پشت هر در محتویات مربوط به داستان بازی وجود دارد همچنین محتوای دیگری از بازی به نام برج ریتم وجود دارد که در طی آن باید دشمنان طبقات مختلف را از بین ببرید و به بالای برج با پیشروی در Rhythm Tower، دشمنان سخت‌تر می‌شوند و از لحظه شروع تا پایان نوبت، نمی‌توانید نشانه‌ها و مهارت‌های خاص خود را تغییر دهید.

کمپین های بازی Hi-Fi Rush

Hi-Fi Rush Interludes

ترکیبات را در Hi-Fi Rush اعمال کنید

نکات برجسته بازی در بخش طراحی فقط به طراحی صحنه ختم نمی شود، بلکه باس ها و بازی نیز طراحی متفاوت و هیجان انگیزی دارند و شاید فکر کنید که Hi-Fi Rush تفاوت چندانی را نشان نمی دهد. باید در حالی که Hi-Fi Rush Fi Rush عملکرد فوق العاده ای در این زمینه دارد و تا پایان بازی همچنان شاهد معرفی دشمنان مختلف هستیم که هر کدام به شیوه خود مخاطب را به چالش می کشند. از نقطه نظر فنی، Hi-Fi Rush بدون باگ یا افت فریم پیاده سازی شده و تجربه ای روان را برای کاربران رایانه شخصی فراهم می کند. در واقع تنظیمات گرافیکی مختلف بازی به شما این امکان را می دهد که در این قسمت به خوبی بازی را با توجه به سخت افزار خود شخصی سازی کنید تا بهترین رندر را به دست آورید.

کیفیت بالای Hi-Fi Rush در گیم پلی و طراحی صحنه و سایر قسمت ها از جمله مواردی است که مدام مخاطب را متحیر می کند.

استفاده از شخصیت ها در بازی Hi-Fi Rush

طراحی نوع فشار دکمه در نبردها به قدری خوب است که می توان آن را سرگرم کننده ترین قسمت نبردهای Hi-Fi Rush دانست.

طنز به کار رفته در داستان Hi-Fi Rush و روابط شخصیت ها بین آنها بسیار پرجزئیات و جذاب است و به هیچ وجه از ساختار آنها منحرف نمی شود تا بازیکن شاهد طنز بی مورد در قسمت های مختلف بازی نباشد.

بخوانید  همه مکان‌های Lilith Dry Steppe Altar در Diablo 4

اگرچه داستان بازی ساختار و کلیتی کلیشه ای دارد، اما تیم سازنده تمام تلاش خود را کردند تا این کلیشه را به خوبی نشان دهند و تجربه ای سرگرم کننده ارائه دهند.

محتوای بازی Hi-Fi Rush ممکن است مدت زمان تجربه بازی مخاطب را افزایش ندهد، اما تجربه آن خالی از لطف نیست. از نظر بصری، Hi-Fi Rush ساختاری کاملا تمیز دارد. محیط های رنگارنگ و چشم نواز بازی بسیار خوب طراحی شده اند و ساخته جدید Tango Gameworks از نظر بصری در نوع خود یک تجربه است. پارتیشن های در نظر گرفته شده دارای سه ساختار متفاوت هستند. کات صحنه های مبتنی بر کتاب های مصور، کات سین های سه بعدی تمام سایه و کات سین های دوبعدی دستی چیزهایی هستند که در طول تجربه خود بارها و بارها تماشا می کنید و کیفیت بالایی دارند.

داستان بازی در مورد پسری به نام چای است که آرزوی تبدیل شدن به یک ستاره راک را دارد. بنابراین، او قصد دارد از طریق پروژه آرمسترانگ بازوی خود را اصلاح کند تا موانعی را که در راه تبدیل شدن به یک ستاره راک وجود دارد، برطرف کند. در همین حال، همه چیز بر وفق مراد او پیش نمی رود و او متوجه می شود که پروژه آرمسترانگ در واقع پوششی برای پروژه بزرگتر و خطرناک تری به نام Spectra است که از طریق آن افراد می توانند عیوب خود را در خانه با استفاده از قطعات مکانیکی برطرف کنند. با این حال، جوهر پروژه طیف برای کنترل ذهن مردم ایجاد شد تا سازمان فناوری وندلی بتواند اهداف پلید خود را انجام دهد.

شینجی میکامی، خالق بازی هایی مانند Resident Evil، The Evil Within و Vanquish یکی از مشهورترین چهره های صنعت بازی های ویدیویی به حساب می آید که خاطرات خوش بسیاری را برای گیمرها رقم زد. در سال 2010، او Capcom را ترک کرد و Tango KK را تأسیس کرد که بعداً به Tango Gameworks تغییر نام داد. استودیویی که بازی هایی مانند سری The Evil Within و GhostWire Tokyo را توسعه داده است.

اگرچه داستان بازی دارای ساختار و کلیتی کلیشه ای است، اما تیم سازنده تمام تلاش خود را کرده است تا این کلیشه را به خوبی نشان دهد و تجربه ای سرگرم کننده را ارائه دهد. داستانی که از همان دقایق ابتدایی می توان پایان آن را حدس زد. دلیل اصلی اینکه داستان بازی شکل و قالب خسته کننده ای به خود نگرفت و شما را وادار کرد تا انتها آن را دنبال کنید، شخصیت پردازی شخصیت ها و البته گیم پلی بازی است. شخصیت پردازی قهرمان داستان به خوبی انجام شده و کم کم شاهد تغییر شخصیت او هستیم. این مورد برای سایر شخصیت های اصلی نیز مشاهده شده است. البته شخصیت پردازی همه شخصیت ها، حتی شخصیت های منفی، وقتی با یکدیگر در تعامل هستند، رنگ واقعی خود را به خود می گیرد.

طراحی مراحل بازی به قدری خوب است که از همان ثانیه اول و بعد از کات سین ابتدایی توجه شما را به خود جلب می کند.

بررسی بازی با توجه به نسخه کامپیوتری انجام شده است