رئیس AMC از تیلور سویفت و بیانسه برای “به معنای واقعی کلمه همه چیز” در مورد موفقیت اخیرش تشکر می کند.

آخرین تماس کسب درآمد AMC Entertainment افزایش قابل توجهی در درآمد را نشان داد که بخشی از موفقیت را به مشارکت تیلور سویفت و بیانسه نسبت داد.. آدام آرون، مدیر عامل شرکت، “به معنای واقعی کلمه تمام” رشد درآمد 11.5 درصدی شرکت در سه ماهه چهارم سال 2023 را به فیلم‌های کنسرتی مربوط به مستندسازی دوره‌های سوئیفت و تورهای رنسانس بیانسه نسبت داد. بیزینس اینسایدر.

آرون این را “نتیجه خیره کننده” توصیف کرد و خاطرنشان کرد که این فیلم ها اولین فیلم هایی بودند که توسط AMC در تاریخ 103 ساله آن توزیع شد. فیلم سوئیفت به تنهایی 275 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و به پردرآمدترین فیلم کنسرت و مستند تاریخ تبدیل شد. در تمام سال 2023، AMC شاهد افزایش 19 درصدی حضور و 23 درصد افزایش درآمد سالانه بود که از 4.8 میلیارد دلار گذشت.

درآمد سه ماهه AMC به 1104.4 میلیون دلار رسید که از 990.9 میلیون دلار برای مدت مشابه در سال 2022 افزایش یافته است. اما برای این فیلم های کنسرتی، تأثیر آنها به AMC محدود نمی شود: آرون فاش کرد که فیلم های کنسرت یک نهم از درآمد سه ماهه چهارم باکس آفیس را به خود اختصاص داده اند. . در مقیاس ملی

این موفقیت علاقه هنرمندان دیگر را برانگیخت و آرون اظهار داشت که تلفن‌های AMC با پرس و جو درباره نمایش فیلم‌های کنسرت آنها در سال‌های 2024 و 2025 “زنگ می زنند”.

آرون گفت: «می‌توانیم به کمدی روی بیاوریم، می‌توانیم به ورزش روی بیاوریم. «باید راه‌هایی برای ایجاد محتوای جایگزین وجود داشته باشد که جایگزین کاری که هالیوود انجام می‌دهد نباشد، بلکه با پر کردن برخی از صندلی‌های خالی که در انتظار پر شدن هستند، کاری را که هالیوود انجام می‌دهد تقویت کند.»

بخوانید  میراث هاگوارتز - چگونه تجهیزات خود را ارتقا دهید

تور Eras توسط تیلور سویفت (نسخه تیلور) در 15 مارس به دیزنی پلاس می‌رسد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر