حمله بعدی GTA Online شامل یک کشتارگاه مرغ و پلیس های کج می شود

حمله بعدی Grand Theft Auto Online خیلی زود در راه است. راک استار گیمز بازی The Cluckin' Bell Farm Raid را معرفی کرد و در تاریخ 7 مارس منتشر خواهد شد.

بازیکنان از وینسنت افنبرگر، رئیس سابق امنیت در کازینو Diamond که اکنون افسر LSPD است، تماسی دریافت خواهند کرد و از شما دعوت می‌کند تا با همکاری یکدیگر کارتلی را که در حال اجرای عملیات غیرقانونی از کارخانه Cluckin' Bell در پالتو بود، با هم همکاری کنید. خلیج.

با همکاری افنبرگر، بازیکنان با افسران فاسد LSPD و اعضای کارتل در مزرعه ای که به عنوان جبهه ای برای اعمال جنایتکارانه آنها عمل می کند، مقابله خواهند کرد. Rockstar در اعلامیه رویداد داستانی خود گفت: “زمان آن رسیده که جوجه ها به خانه بیایند تا جوجه کشی کنند.”

این حمله دارای عناصر داستانی جدید و وسایل نقلیه اضافی برای به دست آوردن و سفارشی کردن خواهد بود. یکی از آنها Bravado Gauntlet Interceptor است. برای مشاهده برخی از محتوای جدید در عمل، به تریلر بالا نگاه کنید.

Raids در GTA Online مشابه بازی‌های دیگری است که به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند و بازیکنانی را درگیر می‌کند که با هم کار کنند تا یک ماموریت دشوار و چند مرحله‌ای را انجام دهند.

Cluckin' Bell Farm Raid در تاریخ 7 مارس در دسترس خواهد بود و برای همه برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC رایگان است.

طبق گزارش‌ها، درازمدت‌تر، GTA 6 اکنون در مراحل نهایی توسعه پیش از انتشار در سال 2025 است. طبق گزارش‌ها، Rockstar Games از کارگران می‌خواهد پنج روز در هفته از آوریل به دفتر بازگردند، تا حدی به دلیل نگرانی‌های مربوط به ایمنی و امنیت. یک مشکل امنیتی تلاش برای تقویت بهره‌وری در بخش خانگی توسعه بازی. برخی از کارگران با این حرکت مخالفت کرده‌اند و می‌گویند که حذف توانایی کار از خانه یک راه نجات ارزشمند را از بین می‌برد.

بخوانید  معرفی انیمه My Hero Academia

تحریریه مجله بازی یک گیمر