میراث هاگوارتز – چگونه تجهیزات خود را ارتقا دهید

شما Puffskien، Jobberknoll، و Mooncalf را جمع آوری می کنید که مواد مورد نیاز برای ارتقاء اولین ردیف تجهیزات شما را فراهم می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه گرفتن جانوران و مکان یافتن اطلاعات بیشتر، راهنمای ما برای گرفتن حیوانات را بررسی کنید. هنگامی که این کوئست را کامل کردید، Deek به شما Loom می‌دهد تا به Room of Requirement اضافه کنید، که می‌تواند برای ارتقاء تجهیزات خود استفاده شود.

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

در میراث هاگوارتز، شما به طور مداوم در حال جمع آوری قطعات جدید از تجهیزات هستید، که هم مزیت های تهاجمی و هم دفاعی را در نبرد فراهم می کند. در حالی که بالا بردن سطح تجهیزات آمار شما را بهبود می بخشد، می توانید تجهیزات خود را نیز ارتقا دهید تا مزایای بیشتری ارائه دهید. Hogwarts Legacy در اوایل بازی شروع به نمایش پیام‌هایی در مورد ارتقاء تجهیزات خود می‌کند، اما قبل از دسترسی به سیستم باید کمی سطح خود را بالا ببرید. در اینجا نحوه ارتقاء تجهیزات خود در هاگوارتز Legacy آورده شده است.

بخوانید  مبارزه بشریت با هوش مصنوعی برای زنده ماندن در اولین تریلر The Creator

شما به مواد حیوانی نیاز دارید

مراقبت از جانورانی که اسیر می کنید، مواد مورد نیاز برای ارتقاء وسایل شما را تولید می کند.
مراقبت از جانورانی که اسیر می کنید، مواد مورد نیاز برای ارتقاء وسایل شما را تولید می کند.

در مورد جمع‌آوری مواد از جانوران، می‌توانید هر 25 تا 30 دقیقه یک‌بار مواد را جمع‌آوری کنید تا زمانی که حیوانات نوازش شده باشند و به آنها غذا داده شود. برای صرفه جویی در زمانبه Tomes and Scrolls در Hogsmeade بروید و یک Beast Feeder بگیرید، که به جانوران شما اجازه می‌دهد تا غذا بدهند و در زمان و اسلات طلسم صرفه‌جویی کنید.

ارتقاء تجهیزات

ارتقاء تجهیزات به حداکثر سطح نیاز به مواد متنوعی دارد.
ارتقاء تجهیزات به حداکثر سطح نیاز به مواد متنوعی دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر بدون نیاز به یافتن جانور خاصی به دنبال مواد هستید، Brood and Peck در Hogsmeade تقریباً همه مواد بازی را می فروشد، اما ممکن است گران باشند و شما فقط می توانید یکی از هر کدام را قبل از اینکه منتظر بمانید فروشگاه بخواهید بخرید. .

پروفسور ویزلی مدت کوتاهی پس از شرکت در کلاس Beasts برای اولین بار در پاییز و تکمیل تمام ماموریت‌های داستانی موجود در آن زمان، نامه جغدی برای شما ارسال می‌کند که می‌گوید مشکلی دارد. دوباره در اتاق مورد نیاز موجود است، و تلاش داستان را شروع می‌کند. . “وروجک، ساک ناب و ماشین بافندگی.” این تلاش توسط Deek، جن خانه که در اتاق مورد نیاز زندگی می کند، انجام می شود. در طی این کوئست، آموزشی در مورد نحوه جمع آوری جانوران از طبیعت و نحوه مراقبت از آنها در حالی که در اتاق مورد نیاز نگهداری می شوند، دریافت خواهید کرد.

بخوانید  آپدیت پانکیو بازی ادواری پانکو منتشر شد مسابقه دانش جالب

همچنین می‌توانید ویژگی‌هایی را به ابزار اضافه کنید یا اگر یک ویژگی از قبل وجود داشته باشد، آن را عوض کنید. همچنین به تجهیزات نیاز دارد، اما چیز غیر معمولی نیست. کیفیت خصیصه ای که می توانید در یک قطعه دنده قرار دهید به کمیاب بودن چرخ دنده بستگی دارد و قوی ترین ویژگی ها برای قطعات افسانه ای دنده محفوظ است.

هر قطعه دنده ای که دارید به مقدار و ترکیب متفاوتی از مواد جانوری نیاز دارد، بسته به عواملی چند. نادر بودن تجهیزات در این امر تأثیر دارد …و تجهیزات کم کمیاب اصلا قابل ارتقا نیستند–و همچنین لباس مورد نظر. اگر قطعه دنده در درجه اول دفاع را فراهم می کند، ارتقاء آن آمار حمله را اضافه می کند و بالعکس. هر قطعه دنده را می توان سه بار ارتقا داد، اگرچه این کار به مواد متنوعی از برخی از نادرترین جانوران بازی نیاز دارد.