برخی از انحصاری‌های بزرگ نینتندو سوییچ در Walmart و Best Buy تخفیف داده می‌شوند

بهترین بخش در مورد این تبلیغات این است که بیشتر عناوین بازی های فوق العاده ای هستند که کمی از رادار خارج شده اند. مثلا، در حال حاضر تنها با قیمت 29 دلار از 40 دلار کاهش یافته است و یک بازی پازل فوق العاده هوشمندانه است که تقریباً هر دارنده سوییچ از آن لذت خواهد برد. در واقع، بررسی Captain Toad ما گفت که این “یکی از بهترین اسپین آف های ماریو” است که تا کنون ساخته شده است و “تکرار خوشمزه ای در مورد ایده های قدیمی” ارائه می دهد. بنابراین اگر در ماه‌های منتهی به Tears of the Kingdom به دنبال چیزی هستید که شما را مشغول کند، آن را بررسی کنید.

با کلیک بر روی دکمه های زیر می توانید کاتالوگ کامل پیشنهادات را مرور کنید:

Walmart و Best Buy معاملات بسیار مشابهی دارند، اما بازی‌های Walmart در بیشتر موارد کمی ارزان‌تر هستند، بنابراین ما هر بازی را در زیر پیوند داده‌ایم. حتما بررسی کنید که آیا بازی در حال تماشای آن در قالب فیزیکی یا دیجیتال (یا هر دو) موجود است. برخی از بازی‌های فیزیکی در فروش فروخته می‌شوند، اما می‌توانید نسخه‌های دیجیتالی آن را با همان قیمت خریداری کنید.

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود در فروش است و تنها 39 دلار کمتر از 60 دلار معمول خود دارد. این بازی رومیزی به شما و دوستانتان 80 مینی بازی را می دهد تا به آنها مسلط شوید، از مسابقه با سه چرخه و ماهیگیری گرفته تا پرتاب پای به طرف یکدیگر و حل پازل های حافظه.

بخوانید  بازیگر سریال Witcher به کماندوهای انیمیشن دنیای دی سی می پیوندد

انحصاری‌های نینتندو سوییچ اغلب در برابر کاهش قیمت مقاومت می‌کنند، و دیدن بازی‌هایی که سال‌ها پیش عرضه شده‌اند همچنان با قیمت 60 دلار عرضه می‌شوند، غیرعادی نیست. اما اگر به دنبال اضافه کردن چند عنوان دیگر به فهرست Switch خود هستید، فروش فعلی را در این سایت بررسی کنید. والمارت و بهترین خرید. هر دو خرده فروش انواع بازی های سوییچ را با قیمت های تخفیف ارائه می دهند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.