آپدیت پانکیو بازی ادواری پانکو منتشر شد مسابقه دانش جالب

به مناسبت انتشار آپدیت بازی Pankyu as به رایگان امشب پنجشنبه 17 آذر از پانکو برای عموم باز است. برای شرکت در مسابقه باید قبل از شروع بازی ساعت 22 در مسابقه ثبت نام کنید. سپس با بازیکنان دیگر وارد مسابقه می شوید و باید در مدت زمان مشخص به 15 سوال پاسخ دهید. اگر بازیکنی به سوالی اشتباه پاسخ دهد از مسابقه حذف می شود و زمین را به سایر بازیکنان واگذار می کند.

تم سیسیلی شب های مافیای پانکو

اما حالا پس از شروع رویداد یلدا تا کریسمس بازی پانکو که شامل سه جایزه برای گوشی های موبایل است، شاهد انتشار آپدیت جدیدی هستیم که بازی جدیدی را به مجموعه اضافه می کند. بازی های فوری پانکو می افزاید: بازی Pankio در واقع یک بازی اطلاعات و دانش عمومی است که شامل شاخه های مختلفی از جمله جغرافیا، فناوری، فوتبال، ریاضیات و هوش و شاخه های دیگر است.

قبلا بازی پانکو را در یک گیمر معرفی کرده بودیم; یک بازی دوره‌ای شامل بازی‌های گروهی جذاب که با دانلود نرم‌افزار آن می‌توانید به راحتی به اتاق‌های مختلف بپیوندید تا علاوه بر پیوستن به بازی‌هایی مانند شب‌های مافیا، اونو، اسم فامیل، رولت روسی و … با دیگر بازیکنان ایرانی چت کنید.

اگر هنوز بازی پانکو را دانلود نکرده اید، می توانید این بازی را برای اندروید یا iOS از لینک زیر دانلود کنید. اگر در حین دانلود با مشکل مواجه شدید، اپراتور اینترنت را تغییر دهید و پس از بستن برنامه، مجدداً فرآیند آپدیت را شروع کنید.

پانکو بازی آنلاین و ادواری ایرانی به تازگی آپدیت جدیدی برای یک بازی دانش به نام پانکو دریافت کرده است که می توانید آن را به صورت رایگان در 8D1401 بازی کنید.

بخوانید  Banda Namco از بازی Sand Land رونمایی کرد

سازندگان علاوه بر بازی پانکو که اصلی ترین ویژگی آپدیت جدید بازی پانکو است، دو نقش جدید بمب افکن و علاقه مندان به بازی های مافیایی را نیز اضافه کرده اند تا شرکت کنندگان در شب های مافیایی تنوع بیشتری داشته باشند. در طول سخنرانی. همچنین علاوه بر تم معمولی، یک تم ویژه با رابط کاربری متفاوت به نام Cecil Theme به بازی Mafia اضافه شده است که تغییرات ظاهری محسوسی و همچنین موسیقی پس زمینه جدید را ارائه می دهد. با این حال، اگر تم معمولی بازی مافیا را دوست داشتید، باز هم می توانید با انتخاب تم قدیمی از بازی لذت ببرید.

بازی پانکیو دانش و اطلاعات عمومی

از گوگل پلی دانلود کنید | از اپ استور دانلود کنید | از مارکت دانلود کنید | دانلود از مایکت

در پایان مسابقه بازی تا پایان 15 سوال یا حذف آخرین بازیکن ادامه می یابد. در نهایت، بازیکنان بر اساس سرعت پاسخ‌دهی و تعداد پاسخ‌های صحیح در جدول امتیازات قرار می‌گیرند.