Blue Hyrule: در 25 ژوئن، کاربر Kinak متوجه شد که با استفاده از انتقال اسلات موجودی به یک فایل جدید، اما انتخاب نکردن برخی از آیتمهای درون بازی میتواند باعث شود که شما درخواستهای منوی اشتباهی داشته باشید، مانند یک جای غذای خالی که به شما امکان میدهد آن را لغو کنید. ذخیره سریع منو در حالی که بازی هنوز در زمان واقعی در حال اجرا است. با انجام این کار به محض اینکه گانون را شکست دادید، می توانید پس از شکست بازی، بازی را ذخیره کنید، با ستون های فاجعه گانون در اطراف قلعه به رنگ آبی شفاف، آخرین حالت متعارف Hyrule که در واقع قبل از Tears of the Kingdom قابل بازی است.
سال 2022 سال عجیبی برای اشکالات Breath of the Wild بود، با یک نقص خاص، تعداد زیادی اکتشاف دیگر را با سرعتی که قبلاً دیده نشده بود، ایجاد کرد و Breath of the Wild را برای همیشه شکست. از آنجایی که این آخرین سال قبل از دنباله است، بیایید به گذشته نگاه کنیم و ببینیم در سال 2022 چه اتفاقی افتاده است. کاوش فضایی: در 22 ژانویه، بازیکن LegendofLinkk متوجه شد که با داشتن مقدار مسخره ای از تیر به سمت بمب و با ترکیب دو اشکال دیگر، کوه مرگ، Storage و Moon Jump، میتوانید Link را فراتر از بادگیر سقفی Breath of the Wild منفجر کنید و به معنای واقعی کلمه به فضا فرار کنید. بازیکنان قبلاً از Hyrule فرار کرده بودند، اما معمولاً پایین یا بیرون بود، هرگز آنقدر بالا نبود، بنابراین زاویهای از Hyrule بود که قبلاً دیده نشده بود.
سال 2022 سال بزرگی برای Breath of the Wild بود و کشف Inventory Slot Transfer و تمام مشکلات فرعی آن، بازی را برای همیشه تغییر داد. حالا منتظریم ببینیم دنباله Tears of the Kingdom بعد از 6 سال طولانی در اجاق گاز چه چیزی را روی میز خواهد آورد. اگر به محتوای Breath of the Wild و Tears of the Kingdom علاقه دارید، مطمئن باشید که همچنان به آن ادامه دهید، زیرا ما امروز به پوشش Zelda ادامه میدهیم و آخرین اخبار را به محض در دسترس بودن برای شما به ارمغان میآوریم. برای هر چیز دیگری، آن را اینجا در GameSpot نگه دارید.
انتقال مکان موجودی: در 17 ژوئن، zxrobin چیزی عجیب را در یک ویدیوی کوتاه bilibili نشان داد. او توضیح داد که با یک کشف جدید توانسته است کل دسته مواد را کپی کند. استفاده از اضافه بار منو، سپس نگه داشتن و انداختن آیتم ها قبل و بعد از عصر، مفهومی شبیه به تغییر شکل آیتم. اما این بار فرق میکرد، زیرا او مواد فروخته شده را روی زمین انداخت، سپس پرونده را دوباره بارگذاری کرد. هنگامی که او این کار را انجام داد، انبوهی از چوب و هسته های باستانی غول پیکر را کپی کرد. این کشف ایجاد یک اسلات استگر بود، ایده اصلی انتقال اسلات موجودی، برای انتقال آیتمهای خاصی که میخواهید هنگام بارگیری مجدد به هر فایلی. بزرگ بود. چیزی شبیه به رنسانس در جامعه BOTW آغاز شد، زیرا منجر به تکثیر انبوه تقریباً هر آیتمی که میخواستید، از جمله پریها برای شکستناپذیر شدن، شروع یک بازی کاملاً جدید با هر وسیلهای که میخواهید، بازیابی داراییهای قدیمی نینتندو هرگز منتشر نشده، فاسد شد. هر وعده غذایی که از فساد موجودی مستقیم استفاده می کند بارها و بارها قابل خوردن باشد، و خیلی بیشتر. فقط نوک کوه یخ بود.
Gerudo Disarm: در نهایت با Gerudo Disarming پایان می دهیم. کاربر Wacchan که در 25 سپتامبر 2022 یافت شد، راهی برای خلع سلاح دشمنانی پیدا کرد که معمولاً هرگز خلع سلاح نمی شوند، مانند Yiga Blademasters و حتی Lynels. در حالی که دشمنان گفته شده را به دروازههای ورودی Gerudo Town میبرید، گرفتار شدن توسط نگهبانان در دروازه، NPCهای مجاور را مجبور میکند تا سلاحهای خود از جمله دشمنان را کنار بگذارند. این رفتار آنها را به روشهای عجیبی تغییر داد زیرا نینتندو هرگز این دشمنان را طوری طراحی نکرد که بدون سلاح خود کار کنند، که باعث ایجاد موقعیتهای خندهدار میشد.
فساد اصلاح کننده سلاح: ماه بعد، 9 ژوئیه، Kinak دوباره با استفاده از انتقال اسلات موجودی، یک کشف پیشگامانه دیگر انجام داد، و آن فساد اصلاح کننده سلاح، آخرین مرز ابزاری است که در Breath of the Wild گیر می کند. با این نقص، بازیکنان میتوانستند سلاحها را مجبور کنند تا بر اصلاحکنندههای ویژه غلبه کنند، حمله را به شدت تقویت کنند و دفاع دندهای را به دلخواه خود داشته باشند. امروزه IST و WMC به قدری تکامل یافته اند که دستکاری پیشرفته اشیا بازی را کاملاً شکسته است.تکنیک های بسیار پیشرفته مانند Offset بدون پیکان، درهم تنیدگی سریع، خرابی مواد زنجیره ای، شکاف فلش نامعتبر، اسلات ستاره نامعتبر، k9c WMC، k+1 WMC، k+60 WMC و Piercing WMC به طور فزاینده ای این فرآیند را ساده کرده اند تا تجهیزات و اقلام خراب کارآمدتر شوند. هر بازیکنی که مایل به شیرجه رفتن در سوراخ پیچیده خرگوش بود، با وسایل، وسایل و چیدمانهای غذایی که بازیکنان فقط میتوانستند در خواب ببینند، پاداش میگرفت.