مبارزه بشریت با هوش مصنوعی برای زنده ماندن در اولین تریلر The Creator

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم The Creator منتشر شد. در اولین تریلر The Creator که توسط والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم منتشر شد، نبرد بشریت با هوش مصنوعی را می بینیم به طوری که جاشوا، سربازی که در گذشته همسرش را از دست داده است، مأموریت می یابد خالق را نابود کند، اما سپس و پس از فهمیدن این موضوع. این خالق شبیه یک کودک است، او تصمیم می گیرد در جبهه هوش مصنوعی بجنگد. The Creator Movie یک فیلم اصلی و علمی تخیلی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و اولین تریلر این فیلم را در زیر مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم The Creator

The Creator Movie قرار است در تاریخ 29 سپتامبر (7 اکتبر) اکران شود.

دانلود از آپارات

همراه با تریلر، والت دیزنی و استودیو قرن بیستم اولین پوستر رسمی The Creator را نیز منتشر کرده اند که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

گرت ادواردز، کارگردان هیولاها، گودزیلا و روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان، کارگردانی و نگارش فیلمنامه The Creator را بر عهده دارد، در حالی که کریس ویتز، فیلمنامه نویس Rogue One و About a Boy فیلمنامه را نوشته است. این به ادواردز کمک کرد. جان دیوید واشنگتن، جما چان، آلیسون جنی، استورگیل سیمپسون، مارک منچاکا و کن واتانابه از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم خالق حضور دارند.

والت دیزنی و استودیو قرن بیستم اولین تریلر فیلم The Creator با بازی جان دیوید واشنگتن را منتشر کردند که در آن انسان هایی در حال مبارزه با هوش مصنوعی هستند.

بخوانید  تریلر گیم‌پلی توسعه‌یافته Nightingale ترکیب‌های پیچیده Crafting و Realm Card را نشان می‌دهد.