تریلر گیم‌پلی توسعه‌یافته Nightingale ترکیب‌های پیچیده Crafting و Realm Card را نشان می‌دهد.

Nightingale، بازی بقای جهان باز آینده از توسعه دهنده Inflexion Games، پیش از انتشار دسترسی زودهنگام خود، تریلر توسعه یافته جدیدی دارد. این ویدئو مروری بر ستون‌های اصلی تجربه، از یک سیستم نسبتاً پیچیده کاردستی گرفته تا کارت‌های قلمرو، مکانیکی منظم برای تغییر شکل دنیاها با تغییرات مختلف، که بر همه چیز، از زیست‌بوم گرفته تا آب و هوا تأثیر می‌گذارد، ارائه می‌کند.

سفارشی سازی و ساخت پایه در قلب نایتینگل خواهد بود. کارگاهی که شما در آن تمامی فعالیت های مرتبط با صنایع دستی را انجام خواهید داد، جنبه های زیادی از آن را در بر می گیرد. تجهیزات و اقلام نه تنها برای شیک به نظر رسیدن، بلکه برای تحمل خطرات خارج از منزل شما ضروری هستند. برای این موارد، باید منابع زیادی را در طول سفر به دست آورید. بسته به نادر بودن این منابع، جوایزی نیز دریافت خواهید کرد که می تواند شما را سریع تر، مخفیانه تر و غیره کند.

در حال پخش: بلبل است | تریلر رسمی گیم‌پلی توسعه یافته ویترین

علاوه بر صنایع دستی، ایستگاهی وجود دارد که صرفاً به جادوها اختصاص یافته است که امکان تخصص حتی بیشتر را فراهم می کند. افسون‌ها مهارت‌های فعالی هستند (آنها را به عنوان طلسم‌های جادویی در نظر بگیرید) که به شما توانایی‌های جدیدی می‌دهد، مانند یک زمین کوبیدن یا توانایی رشد مجدد درختان برای قطع دوباره درختان برای منابع. همچنین جذابیت‌ها و تزریق‌هایی وجود دارد که عمدتاً اثرات غیرفعال مانند بازسازی استقامت یا مقاومت در برابر سم، در میان ده‌ها گزینه دیگر هستند.

اگر همه اینها کافی به نظر نمی رسد، کارت های پادشاهی را در نظر بگیرید. مکانیک به شما امکان می دهد بین سه نوع کارت انتخاب کنید: کارت های بیوم، کارت های اصلی و کارت های کوچک — برای ایجاد دنیای جدیدی با شرایط قابل تنظیم. برای شروع، می توانید به عنوان مثال، یک باتلاق با جاذبه کم یا یک جنگل با پاداش های بیشتر ایجاد کنید که همچنین دشمنان سرسخت تری نسبت به معمول دارند. با این حال، ترکیب‌های خاص شما را به برخوردهای ویژه با دشمنان و حتی شخصیت‌های جالبی مانند ویکتور فرانکشتاین و نلی بلی سوق می‌دهد که به شما ماموریت‌ها را می‌دهند.

کارت های پادشاهی را می توان در طبیعت ساخت یا کشف کرد. Inflexion اعلام کرده است که در طول دوره دسترسی اولیه Nightingale که از 20 فوریه آغاز می شود، انواع بیشتری اضافه خواهد شد. قبل از عرضه، جنبه‌های بقای بازی آشنا هستند، اما شخصی‌سازی مکانیک‌هایی مانند Realm Cards امیدوارکننده است.

بخوانید  Resident Evil 4 - راهنمای لباس‌ها و سلاح‌های با قابلیت بازگشایی

تحریریه مجله بازی یک گیمر