کارگردان فیلم Superman: Legacy جیمز گان تایید کرد که چرا باسم یوسف در فیلم ظاهر نمی شود

جیمز گان، نویسنده و کارگردان Superman Legacy تایید کرده است که باسم یوسف، کمدین و مجری تلویزیونی در این فیلم حضور نداشت، صرفاً به این دلیل که شخصیت او خارج از فیلمنامه نوشته شده بود و هیچ ارتباطی با اظهارات جنجالی یوسف نداشت. یوسف در اکتبر 2023 در یک مصاحبه ویروسی با پیرز مورگان در مورد درگیری در غزه صحبت کرد. یوسف در صحبت با Salon این هفته گفت که نقش او در Superman Legacy به دلیل اظهارنظرهای او کوتاه شده است و او “کمی از این که از دست داده است تلخ است.” نقش.” “.

او گفت: “من کمی بسیار ناراحت بودم که چرا در ایالات متحده آمریکا می توان در مورد جو بایدن و دونالد ترامپ صحبت کرد، اما نمی توان از یک دولت خارجی انتقاد کرد؟ که به نوعی بسیار ناراحت کننده است.” گفت. به همین دلیل برای بازی در فیلم سوپرمن انتخاب شدم و بعد از مصاحبه پیرز مورگان گفتند ما فیلمنامه را تغییر دادیم.»

با این حال، منبعی به IGN گفت که شخصیتی که یوسف می توانست بازی کند، رومان هارجاوتی، «خیلی قبل از پخش» مصاحبه پیرس مورگان از فیلمنامه حذف شد. ورایتی همچنین به نقل از یک منبع تولید گزارش داد که گان در مورد این نقش با یوسف صحبت کرده است، اما هرگز “پیشنهاد رسمی” به او داده نشد زیرا نقش از فیلمنامه حذف شد. این سایت می گوید تغییرات فیلمنامه قبل از حمله 7 اکتبر رخ داده است.

گان به این گزارش ها پاسخ داد، در شبکه های اجتماعی بگویید که جدول زمانی و توصیف رویدادها از منابع IGN و Variety دقیق است. او در Threads گفت: “این یک کلمه علیه دیگری نیست. من و Baseem صحبت کرده ایم و همه چیز خوب است. من درک می کنم که او چگونه فکر می کند ممکن است اوضاع پیش برود (که در مصاحبه اش به وضوح بیان کرد) و من تمام ماجرا را برای او گفتم.”

بخوانید  Black Adam 2 با بازی دواین جانسون نخواهد بود

یوسف در حین حضور در برنامه مورگان گفت: «آنها گفتند اسرائیل تنها نیروی نظامی در جهان است که قبل از بمباران به غیرنظامیان هشدار می دهد. قبل از بمباران خانه‌هایشان به اوکراینی‌ها هشدار دادیم، ما با پوتین موافقیم، اینطور نیست؟

بازی Superman: Legacy، دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن، ریچل برازناهان در نقش لوئیس لین و نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر. این فیلم در جولای 2025 در سینماها اکران خواهد شد. فیلم برای مدتی در سایه خواهد ماند زیرا اولین تریلر تا سال 2025 از راه نخواهد رسید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر