تمایل استودیو Criterion برای ایجاد یک بازی فرسودگی جدید

البته جدیدترین محصول این استودیو یعنی Need for Speed ​​Unbound به زودی عرضه خواهد شد و بسیاری از طرفداران از بازگشت Criterion با Need for Speed ​​جدید هیجان زده هستند. با این حال، شهرت و محبوبیت Criterion به دلیل توسعه سری Burnout است. حالا طرفداران می خواهند بدانند با توجه به اینکه Criterion آخرین نسخه Need for Speed ​​را به عنوان استودیو اصلی ساخته است، آیا امکان بازگشت به سری Burnout وجود دارد؟

کریمینز توضیح داد: «بله، کاملاً. [نسبت به ساخت Burnout جدید] امیدوارم اینطور باشد، اما این چیزی نیست که ما اکنون در تلاشیم تا انجام دهیم. این بازی بعدی من یا چیزی شبیه به آن نیست. نمی توانم بگویم که هنوز این ایده نبوده است، اما حدس می زنم اینطور باشد [Burnout جدید] بازی بعدی که قرار است روی آن کار کنم به حساب نمی آید.

Archives Burnout Paradise

با توجه جنایتکاران کایران، عضو ارشد Criterion و مدیر خلاق Need for Speed ​​Unbound، گزینه توسعه یک فرسودگی جدید چندین بار مطرح شده است. در مصاحبه ای با مجله Eurogamer، Crimmins گفت که اگرچه هیچ برنامه اولیه ای برای ساخت یک Burnout جدید وجود ندارد، اما این چیزی است که استودیو علاقه مند به انجام آن است. با این حال، Crimmins احساس می کند که اگر Criterion قصد دارد در آینده روی هر دو سری Need for Speed ​​و Burnout کار کند، باید کارکنان بیشتری را استخدام کرده و گسترش دهد.

استودیو Criterion اعلام کرده است که اگرچه می‌خواهد نسخه جدیدی از سری Burnout بسازد، اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای آن وجود ندارد.

بخوانید  بازی چند نفره The Last of Us جاه طلبانه ترین پروژه Naughty Dog است

بازی Need for Speed ​​Unbound به عنوان جدیدترین محصول Criterion قرار است در تاریخ 2 دسامبر سال جاری بر روی پلتفرم رایانه های شخصی، کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

اما اگر بخواهیم در مورد دو سریالی که بیشتر مورد علاقه این استودیو هستند صحبت کنیم، آنها Need for Speed ​​و Burnout هستند. ما عاشق این دو مجموعه هستیم. سری Burnout یک رویکرد منحصر به فرد به سبک مسابقه است که فکر می کنم اکنون کاملاً فوق العاده خواهد بود. بنابراین من حدس می زنم [ساخت Burnout جدید] این کاری است که من دوست دارم انجام دهم. امیدوارم اگر همه چیز با این بازی ها خوب پیش برود و بتوانیم تیم را گسترش دهیم، نسخه جدیدی را بسازیم. [ساخت Burnout جدید] “این در آینده نزدیک یا چیز دیگری نیست، اما واقعا جالب خواهد بود.”

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مدت زیادی از عرضه آخرین نسخه سری Burnout می گذرد و طرفداران این سری امیدوار به بازگشت Criterion برای ساخت نسخه جدیدی از آن بودند. اگرچه بازی Burnout Paradise Remastered در سال 2018 و پروژه جانبی قابل دانلود Burnout Crash در سال 2011 منتشر شد، آخرین بازی مهم این سری بازی Burnout Paradise بود که در سال 2008 منتشر شد.

Criterion از زمان انتشار Need for Speed ​​Rivals در سال 2013، یک استودیوی پشتیبان برای بازی‌های EA بوده است. اگرچه سازنده در توسعه تعدادی از بازی‌ها مانند Star Wars Battlefront 2، Battlefield 5 و Battlefield 2042 مشارکت داشته است، اما تقریباً یک دهه است که بازی جدیدی را به عنوان استودیو اصلی منتشر نکرده است.

بخوانید  زومکست: اخراج‌ها در صنعت بازی؛ از اپیک گیمز تا ناتی داگ