ویدیو: 31 دقیقه از گیم‌پلی Warzone 2 را تماشا کنید گیمفا | 1gamer

پیش از مشاهدۀ ویدیوی گیم‌پلی، پیشنهاد می‌دهیم که اطلاعات منتشر شده حول Warzone 2 را از طریق این نشانی مطالعه کنید. این عنوان شامل بزرگ‌ترین نقشۀ تاریخ سری، بهبودهای متعدد در گیم‌پلی و قابلیت‌های جدید مختلفی می‌شود که به طور حتم نظر طرفداران را به خود جلب خواهد کرد. وارزون توسط اینفینیتی وارد و ریون سافتور توسعه یافته و توسط اکتیویژن عرضه شده‌ است. وارزون امکان مبارزه چند نفره آنلاین را در میان ۱۵۰ بازیکن فراهم می‌کند، اگرچه برخی از حالت‌های بازی با زمان محدود از ۲۰۰ بازیکن پشتیبانی می‌کنند. در راه اندازی Warzone ، اکتیویژن به وضوح نشان داده است که قصد دارد ، Warzone را به بازی تبدیل کند که در بین Modern Warfare و Call of Duty Mobile قرار داشته باشد.

هر آن‌چه که باید از بازی The Lords of the Fallen بدانید

(سپس با شلیک چند گلوله به پشت کله او را از لابی خارج کنید). نسخه آزمایشی کالاف دیوتی وارزون موبایل همچنان در دسترس برخی کاربران دنیا است و این بازیکنان خوش شانس فرصت این… این اخبار که توسعه‌دهنده‌ها منتظر دریافت حالت مولتی‌پلیر در شکل استاندارد هستند، نگرانی‌ها را درمورد کالاف دیوتی موبایل بیشتر می‌کند و نشان می‌دهد که احتمالا عمر این بازی رو به پایان است. اما ممکن است Warzone Mobile، بسیاری از حالت‌های مشابه آن بازی را با ویژگی‌های یک اینجین به‌روزتر و ترکیب با Warzone 2.0 ارائه کند.

نحوه استفاده از برنامه اسکایپ ، آموزش و نکات آن

برای آشنایی بیشتر با کارکرد ایستگاه‌های خرید می‌توانید مقاله «راهنمای بازی Call of Duty Warzone | راهنمای استفاده از Buy Station در بازی CoD Warzone» را بخوانید. پیش از ساخت Warzone ، شایعه شده بود که این عنوان فقط یک بتل رویال ساده است. اما اکنون می دانیم که جدا از آن مودهای دیگری هم در خود دارد. در همین حال ، Call of Duty Mobile طیف گسترده تری از مودهای مختلف را ارائه می دهد. که می توان به Team Deathmatch ، Frontline ، Domination Search and Destroy ، Gun Game ، Sniper Only ، Battle Royale و اخیراً Hardpoint اشاره کرد. که از نظر تنوع مودها ، Call of Duty Mobile با قاطعیت برنده می شود.

بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ️【Cp ارزان قیمت】شارژ در 3 دقیقه! | 1gamer

http://badorclothesworkshop.irدر مجله خبری یک گیمر 1 این مورد خیلی مشخص بود؛ شما سلاح را می‌گیرید، ارتقا می‌دهید، سپس روی آن اتچمنت‌هایی که باز شده‌اند را سوار می‌کنید تا بهتر شود، همین. اما در وارزون 2 دیگر خبری از این جریان نیست و کمی موضوع پیچیده‌تر می‌شود. Overwatch Helo – 8 kills – یک همراه خواهید داشت که مراقب موقعیت شما خواهد بود و لوکیشن دشمنان نزدیک را قبل از آن‌که با آن‌ها درگیر شوید مورد حمله قرار می‌دهد. S.A.E. – 7 kills – پس از فعال‌سازی، بازیکن یک تبلت بیرون می‌کشد تا پرواز آن در ارتفاع کم را هدایت کند.

  • اما در وارزون 2 دیگر خبری از این جریان نیست و کمی موضوع پیچیده‌تر می‌شود.
  • همه‌چیز با جدیدترین تکنولوژی‌های روز ساخته شده و از موارد صوتی بگیرید تا جلوه‌های بصری و انیمیشن‌ها و حتی سیستم کنترل بازی، همگی برای بازی با صفحه گوشی بهینه‌سازی شده‌اند.
  • در راه اندازی Warzone ، اکتیویژن به وضوح نشان داده است که قصد دارد ، Warzone را به بازی تبدیل کند که در بین Modern Warfare و Call of Duty Mobile قرار داشته باشد.
  • بازی آنلاین کالاف دیوتی وارزون که در ایران و تمام دنیا از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است نیز دارای یک واحد پولی است که به آن (سی پی / CP) گفته می شود.
  • در صورت داشتن اکانت کاربری می‌توانید این مراحل را نادیده بگیرید.

اما اگر نسخه رایانه­ای وارزون و نسخه “کالاف دیوتی موبایل” را بازی کرده باشید، پس باید بدانید چه نسخه ­ی جذاب و خفنی در انتظارمان است. وارزون داستان خاصی ندارد و صرفا در هر سال که شامل شش فصل است، یک زمینه داستانی وجود دارد تا به بهانه‌ی آن، آیتم‌های قابل فروش و بتل‌پس جدید به بازی اضافه شود تا بازیکنان محتوای قابل خرید داشته باشند. در آخرین به روزرسانی وارزون، بعد از تخریب وندرساک، تیم ادلر متوجه مخفی‌گاه زیرزمینی می‌شوند و در آنجا با یک ژنرال پیر رو به رو می‌شوند. او به آنها می‌گوید که بعد از شکست نازی‌ها، آن‌ها به پناهگاه‌های زیرزمینی در تمام جهان رفتند که او به صورت اتفاقی اولین بار یکی از آن پناهگاه‌ها را در یک جزیره استوایی دیده است. یکی از راه‌هایی که در وارزون (هر دو نسخه) می‌توانید پول خرید آیتم‌ها را تامین کنید، انجام دادن قراردادهایی است که در نقشه بازی قرار داده شده‌اند.

بخوانید  آموزش صرافی کوینکس به صورت گام به گام + ویدئو استاد ترید