بازی محبوب Balatro به دلیل تغییر رتبه “بی اساس” از فروش در برخی فروشگاه ها حذف شد

بازی با ورق سرکش، Balatro، به دلیل تغییر رتبه یک شبه از برخی از ویترین های دیجیتال حذف شده است.

این مشکل در درجه اول بر ویترین های اتحادیه اروپا مانند فروشگاه الکترونیکی نینتندو و فروشگاه PSN تأثیر گذاشت. با این حال، ناشر PlayStack مطمئن است که در دسترس بودن بازی در Steam تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت. این یک مشکل با خود فروشگاه‌ها نیست، بلکه واکنشی است به تغییر یک شبه رده‌بندی سنی بالاترو از 3+ به 18+ توسط کمیته رتبه‌بندی بدون هیچ هشدار قبلی، به دلیل این باور اشتباه که بازی «تصاویر برجسته بازی و مطالبی که در مورد بازی آموزش می دهد،” توسعه دهنده در a بیانیه.

PlayStack همچنین تصریح کرد که بازی را تشویق یا مجاز نمی کند و تصمیم رتبه بندی را “بی اساس” می داند. PlayStack در ماه اکتبر به این موضوع خاص با هیئت رتبه بندی پرداخت و به جای 18+ امتیاز 3+ را دریافت کرد.

سازنده اطمینان داد که بازی دوباره به فروش خواهد رسید، احتمالاً با امتیاز موقت 18+ در حالی که تلاش می کند مشکل را حل کند. همچنین هنوز هم برای فروش در فروشگاه های دیجیتال در ایالات متحده موجود است.

بازی دیگری به نام Sunshine Shuffle سال گذشته در برخی بازارها به دلیل ترکیب حیوانات بامزه و پوکر به طور موقت ممنوع شد. در زمان انتشار، در Steam و itch.io در دسترس بود، اما در eShop نینتندو در آمریکای شمالی در دسترس نبود، در حالی که کره جنوبی آن را به طور کامل ممنوع کرد.

بالاترو با فروش 250000 نسخه در 72 ساعت در تمامی پلتفرم‌ها به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد. این بازی همچنین در هشت ساعت فروش یک میلیون دلاری به دست آورد که در همان ساعت اول آن را برای سازنده سودآور کرده بود.

بخوانید  اخراج چندین کارمند موزه ون گوگ به دلیل رفتار نادرست در نمایشگاه پوکمون - گزارش

تحریریه مجله بازی یک گیمر