اخراج چندین کارمند موزه ون گوگ به دلیل رفتار نادرست در نمایشگاه پوکمون – گزارش


ظاهراً رفتار نادرست وحشیانه ای از چند کارمند موزه ون گوگ در یک نمایشگاه محبوب پوکمون در ماه های اخیر ظاهر شد. بنابراین گزارش جدید می گوید که حداقل چهار کارگر از کار تعلیق شده اند و بازنخواهند گشت، از جمله یکی که 25 سال را در آنجا سپری کرده است.

یوروگیمر اشاره کرد که سایت هلندی Parool در مورد تعلیق موزه ون گوگ گزارش داد که بر نگهبانان امنیتی و کارمندان دولت تأثیر گذاشت. ظاهراً یک کارمند به طور خاص حتی یک جعبه کارت پوکمون را از نمایشگاه ویژه این فرنچایز در آمستردام که از اواخر سپتامبر گذشته تا 7 ژانویه برگزار شد، دزدید. در همین حال، ادعا می‌شود که دیگران اطلاعات خرید بلیت را به افرادی که قوانین رفتاری کارکنان موزه را نقض می‌کنند، ارائه می‌کنند.

این کارت پیکاچو با کلاه نمدی خاکستری یک کالای تبلیغاتی ویژه در نمایشگاه پوکمون موزه ون گوگ بود.
این کارت پیکاچو با کلاه نمدی خاکستری یک کالای تبلیغاتی ویژه در نمایشگاه پوکمون موزه ون گوگ بود.

آثار هنری پوکمون موزه ون گوگ در ماه سپتامبر معرفی شد. ظاهراً دلال‌ها تقریباً بلافاصله نمایشگاه را هجوم آوردند تا کارت‌های تبلیغاتی ویژه پوکمون را دریافت کنند. محصولات پوکمون برای همکاری ون گوگ چند روز بعد فروخته شد و باعث شد که کمپانی پوکمون از طرفداران عذرخواهی کند. چند هفته بعد، موزه به دلایل امنیتی کارت های تبلیغاتی پوکمون را به کلی حذف کرد. Pikachu در کلاه نمدی خاکستری به ویژه مورد توجه قرار گرفت و در بالا قابل مشاهده است.

مشکلات مشابهی در تبلیغات مک‌دونالدز پوکمون Happy Meal در سال 2021 رخ داد. طبق گزارش‌ها، اسکالپرها تلاش کردند کارت‌های معاملاتی پوکمون‌های موجود در معاملات ترکیبی با هدف کودکان را برگردانند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اسپین آف جان ویک آنا دی آرماس، The Ballerina Targets، ژوئن 2024 منتشر می شود