اسپین آف جان ویک آنا دی آرماس، The Ballerina Targets، ژوئن 2024 منتشر می شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

کارگردانی The Ballerina بر عهده لن وایزمن نویسنده دنیای زیرزمینی خواهد بود و شی هاتن (Army of the Dead) فیلمنامه را کارگردانی خواهد کرد. باسیل ایوانیک، اریکا لی و چاد استاهلسکی فیلمساز جان ویک تهیه کنندگی را بر عهده دارند.

شایعاتی در مورد John Wick 4 مطرح شده است که شخصیت آنا رونی در طول صحنه در Marqui اثر Bill Skarsgard در حال تماشای یک باله انفرادی با یک ستاره روی صحنه ظاهر شد. رونی برای مدت کوتاهی در John Wick 3 دیده شد، اگرچه بازیگری متفاوت و بدون هیچ خطی ایفای نقش کرد.

این تنها یکی از اسپین‌آف‌های برنامه‌ریزی شده توسط Wickverse است که شامل یک مینی‌سریال تلویزیونی با محوریت یک مجموعه تلویزیونی جوان وینستون درباره سال‌های اولیه The Continental است.

دی آرماس، تازه نامزدی اسکار خود برای فیلم بلوند نتفلیکس، با فیلم های اکشن غریبه نیست، او پیش از این در آخرین بازی خود در نقش جیمز باند در کنار دنیل کریگ در کنار دنیل کریگ بازی کرده بود. این بازیگر نقش یک قاتل را بازی خواهد کرد که طبق سنت های Ruska Roma در نقش ریوز ویک آموزش دیده است. ایان مک‌شین به‌دنبال بازگشت به عنوان مالک هتل وینسون و همچنین آنجلیکا هیوستون است که نقش او را تکرار می‌کند. جان ویک 3 کارگردان گابریل برن، کاتالینا ساندینو مورنو و نورمن ریدوس در نقش‌های نامشخصی انتخاب شده‌اند.

بخوانید  پاسخ امروز وردل (شماره 577) - 17 ژانویه 2023

اسپین آف جان ویک The Ballerina – با بازی آنا دی آرماس – ظاهراً برای اکران در ژوئن 2024 در نظر گرفته شده است (از طریق ضرب الاجل). آخرین فیلم جان ویک با فروش جهانی 250 میلیون دلاری در گیشه شکست خورد. این فرنچایز را به فروش جهانی 833 میلیون دلاری در چهار فیلم می رساند.