استلان اسکارسگارد از Dune 2 می گوید که پروتزهای عظیم بارون هارکونن عملکرد او را بهبود بخشیده است.

استلان اسکارسگارد، ستاره فیلم Dune: Part Two، بازیگری است که همه ما در این مرحله به خوبی می شناسیم. حرفه او هم پربار و هم متنوع بوده است، از فیلم‌های پرهزینه‌ای مانند انتقام‌جویان گرفته تا فیلم‌های هنری کوچک‌تر مانند Nymphomaniac، و همچنین در همه چیزهایی مانند فیلم‌های Mama Mia. اما این فیلم‌های تلماسه نقشی به یاد ماندنی را برای اسکارسگارد به نمایش می‌گذارند، به دلیل کت و شلوار مصنوعی استادانه‌ای که او مجبور بود برای به تصویر کشیدن شخصیت کرم‌مانند پس از انسان بپوشد. تصور کنید که Jabba the Hutt از جنگ ستارگان زندگی را به عنوان یک مرد معمولی آغاز کرده بود و به مرور زمان به یک راب غول پیکر تبدیل می شد. این بارون هارکونن است!

اعتبار عکس: Niko Tavernese/Warner Bros.  تصاویر
اعتبار عکس: Niko Tavernese/Warner Bros. تصاویر

“با 40 کیلو پروتز چگونه کار خود را انجام می دهی؟ سخت است، اما واقعیت این است که یک جورهایی اذیتت می کند، اما می شود چیزی شبیه به چربی واقعی که می شد، که این هم یک مانع است. شما از مقاومت کت و شلوار استفاده می کنید تا آن را کندتر کنید، تا آن را به نوعی خطرناک تر کنید.”

این در مورد تثبیت حضور قدرتمند او بود به گونه‌ای که وقتی بارون خارج از اکران است به راحتی فراموش نمی‌شود: او فقط در چند صحنه ظاهر می‌شود، اما همه آنها از خاطره‌انگیزترین صحنه‌های فیلم هستند.

“شما علاقه ای به نشان دادن هیچ گونه تعدیل روانی در عمل ندارید – کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک مهر روی صفحه نمایش بگذارید. این بدان معنی است که شما می خواهید که یک نوع حضور فیزیکی داشته باشد که وقتی وارد می شود، یک نشان می دهد. روی آن مهر بزند و بر بقیه فیلم سایه افکنده است.» بنابراین لازم نیست او را در (بسیاری) صحنه یا هر چیز دیگری قرار دهید، او فقط باید باشد که قدرتمند و ساختن آن شخصیت سرگرم کننده بود. »

بخوانید  جدید در Hulu فوریه 2023: Wu-Tang: An American Saga Season 3, Stolen Youth: Inside the Cult at Sarah Lawrence

علاوه بر این چالش، اسکارسگارد گفت که کار بر روی Dune را از راه منحصر به فرد دیگری نیز راضی کننده می داند.

“من همیشه سعی کرده‌ام در زمینه‌های مختلف فیلم بسازم. وقتی یک فیلم بزرگ هالیوودی ساخته‌ام، یک فیلم مستقل کوچک می‌سازم و همیشه به جلو و عقب می‌روم – مواد مختلف. بنابراین این یک چالش بود. خوب، اسکارسگارد قبل از اینکه اشاره کند که دون بهترین هر دو گزینه را به او می دهد، گفت.

وقتی می توان یک فیلم هنری با 150 میلیون دلار ساخت و در گیشه موفق شد، این چیزی است که من را بسیار خوشحال می کند.»

Dune: Part 2 در حال حاضر در سینماها است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر