جزئیات به‌روزرسانی بعدی Starfield، بتا Steam در ماه مارس آغاز می‌شود

Bethesda اعلام کرده است که آپدیت بعدی Starfield را برای Steam Beta در تاریخ ۶ مارس منتشر خواهد کرد. این به روز رسانی بر بهبود کیفیت زندگی و رفع اشکال تمرکز دارد.

بتسدا دارد برخی از ویژگی ها را شرح داد به زودی، مانند افزودن عبارات به حالت عکس. این اسکنر همچنین بهبود خواهد یافت تا بازیکنان بتوانند همچنان از آن برای نظارت بر جهان در حین برداشت منابع یا باز کردن درها استفاده کنند.

در حال پخش: آنچه از به روز رسانی Xbox Business آموختیم

بازیکنان همچنین می‌توانند مسیری را برای یک ماموریت غیرفعال تعیین کنند و آن را فعال کنند. برخی از رفع باگ های دقیق شامل رفع دیوید بارون، یک NPC است که اغلب برای بسیاری از بازیکنان در طول ماموریت جانبی “خرابکاری” ناپدید می شود.

Starfield در حال حاضر برای رایانه های شخصی و Xbox Series X|S در دسترس است و Bethesda در اواخر امسال به اضافه کردن ویژگی ها و محتوای بیشتر به بازی ادامه خواهد داد.

شایعاتی مبنی بر اینکه مایکروسافت پس از انتشار نسخه توسعه یافته Shattered Space DLC خود، Starfield را به سایر پلتفرم‌ها خواهد آورد. در عوض، مایکروسافت چهار بازی دیگر را برای پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ تایید کرد. با این حال، فیل اسپنسر از ایکس باکس این احتمال را برای استارفیلد کاملا رد نمی کند و می گوید که هر بازی ایکس باکس می تواند برای PS5 بیاید، اما همه این کار را نمی کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر