برنامه جدید Alone in the Dark این هفته پخش می شود

Alone in the Dark ریبوت این سری کلاسیک ترسناک برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود. این بازی ترسناک تک نفره و سوم شخص به مدت پنج سال در استودیو Pieces Interactive واقع در سوئد در حال ساخت است. مایکل هدبرگ کارگردان و فیلمنامه نویس این بازی روی Amnesia و SOMA کار کرده و طراحی هیولاهای بازی را بر عهده دارد. گای دیویس با تجربه کار بر روی Evolve و Pacific Rim.

او ادامه می دهد: “شما با ساکنان عجیب و غریب، پادشاهی های کابوس وار و هیولاهای خطرناک روبرو خواهید شد و یک توطئه شیطانی را کشف خواهید کرد. در تقاطع واقعیت، رمز و راز و جنون، ماجرایی که در انتظار شماست، قطعیت های شما را به چالش می کشد. به چه کسی اعتماد خواهید کرد، چه چیزی را باور خواهید کرد و حرکت بعدی شما چه خواهد بود؟ »

به گفته THQ، بازی جدید یک نامه عاشقانه به بازی اصلی است و هدف آن این است که یک بازی کلاسیک ترسناک سوم شخص با شخصیت های عجیب و غریب، فضایی ترسناک و مبارزات هیجان انگیز باشد. سال 1992 تنها در تاریکی به عنوان پدر ژانر وحشت بقا و چهار سال قبل از انتشار نسخه اصلی Resident Evil شناخته می شود. استودیو Pieces Interactive اعلام کرد که مصمم است حال و هوای بازی اصلی را بازسازی کند.

کمپانی THQ Nordic این هفته دموی جدیدی از این بازی را منتشر کرد تنها در تاریکی بازی خواهد کرد. این ویترین ساعت 3:30 بامداد جمعه به وقت ایران نمایش داده می شود و در یوتیوب و توییچ قابل مشاهده است. در این نمایش به برخی از مهم ترین سوالات بازی پاسخ داده می شود.

بخوانید  تعقیب و گریز پناهگاه را در تریلر جدید Amnesia: The Bunker نشان دهید

تصویر بازی تنها در تاریکی

THQ این آخر هفته یک بازی جدید را نشان خواهد داد به تنهایی در تاریکی بازی کنید.

در توضیحات رسمی بازی آمده است: «در نقش ادوارد کارنبی یا امیلی هارتوود بازی کنید، محیط های مختلف را کاوش کنید، با هیولاها مبارزه کنید، معماها را حل کنید و حقیقت دلخراش عمارت را کشف کنید». در اعماق جنوب ایالات متحده در حدود دهه 1920، عموی امیلی هارتوود ناپدید شد. او با همراهی ادوارد کرنبی، یک کارآگاه خصوصی، به دنبال عمویش در عمارت می گردد. یک آسایشگاه روانی که چیزی در آن پنهان شده است.»