مشخصات PS5 Pro از شبکه توسعه دهندگان سونی به بیرون درز کرده است

اگرچه سونی هنوز در مورد فاش شدن مشخصات پلی استیشن 5 پرو اظهار نظری نکرده است، اما به احتمال زیاد این کنسول در پاییز یا تعطیلات سال 2024 عرضه خواهد شد.

پلی استیشن 5 سال 2023 را با فروش 54.8 میلیون دستگاه به پایان رساند. با وجود تداوم فروش ثابت کنسول، به نظر می رسد سونی در حال آماده شدن برای عرضه یک کنسول میان نسلی است. ظاهراً طرفداران باید منتظر PS5 Pro باشند و اخیراً اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که کیت های توسعه برای این کنسول در سپتامبر سال گذشته عرضه شده است. تام هندرسون وی نه تنها صحت این مطالب را تأیید کرد، بلکه جزئیات دیگری را نیز فاش کرد; اطلاعاتی که توسط رسانه IGN نیز تایید شده است.

رسانه IGN اضافه کرد که افشای مشخصات کنسول پلی استیشن 5 پرو از شبکه توسعه دهندگان سونی است. این سایت خاص فقط برای توسعه دهندگان، ناشران و واسطه های دارای مجوز در دسترس است. بنابراین می توان گفت که نشت اطلاعات از این منابع بوده است. هنوز مشخص نیست که کدام توسعه دهنده، ناشر یا شرکت واسطه اقدام به انجام چنین کاری کرده است و سونی هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است.

مشخص است که پلی استیشن 5 پرو قرار است در پاییز یا پایان سال 2024 عرضه شود. با این حال، نبود بازی های انحصاری در زمان عرضه می تواند منجر به تاخیر کنسول شود. این کنسول میان نسلی احتمالا دارای پردازنده گرافیکی با قدرت پردازش 33.5 ترافلاپس، حافظه با پهنای باند 576 گیگابایت بر ثانیه و پردازنده مشابه PS5 با قابلیت ارتقا فرکانس از 3.5 گیگاهرتز به 3.85 گیگاهرتز و استفاده از PSSR خواهد بود. تکنولوژی می گیرد.

بخوانید  هدست گیمینگ جهانی شیک جدید JLab دارای امکانات و فقط 40 دلار است

تحریریه مجله بازی یک گیمر