تعداد کشته شدگان حلقه الدن فاش شد | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

Let Me Solo Her اولین استریم را با حذف Magma Wyrm Malenia و Draconic Malenia به پایان رساند و قصد دارد در آینده نزدیک ادامه دهد.

این مود Malenia از طریق مود Item و Enemy Randomizer ایجاد شده است و بازیکنان می توانند تنظیمات خاصی مانند سلامت دشمن و مقیاس آسیب را انتخاب کنند. همچنین به نظر می رسد که Malenias در این مد نیز بسیار تهاجمی است، همانطور که Let Me Solo Her اشاره کرد، و بازیکنان را تا زمانی که به یک سایت فیض برسند تعقیب خواهد کرد.

بازیکنان همچنین در سال اول نزدیک به شش میلیارد باس نبرد انجام دادند که Malenia، Blade of Miquella با 329 میلیون بیشترین تلاش را دریافت کرد. Margit The Fell Omen با 281 میلیون در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن Limgrave Tree Sentinel با 277 میلیون، Radagon of the Golden Order با 148 میلیون و Starscourge Radahn با 139 میلیون در رتبه های بعدی قرار دارند.

بازیکنان سابق موفق شدند یک مد را پاک کنند که قبلاً همه چیز Malenia بود، با YouTuber Bushy با موفقیت استریم کردن.

این اعداد غول‌پیکر هستند و به‌عنوان کسی که معمولاً بازی‌های FromSoft را کنار می‌گذارد، برای همه مرگ‌های من این افتخار است که بخشی از آن 9 میلیارد باشم. اگر فقط من هم این امتیاز را داشتم که Let Me Solo Her را احضار کنم، بازیکن افسانه ای Elden Ring که برای کمک به دیگران برای شکست مالنیا شناخته می شود.

اما فعلا همین الدن رینگ کافی است. بیایید در مورد یک بازی دیگر با شمشیر و جادو صحبت کنیم: Final Fantasy 16. طبق مصاحبه فامیتسو با کارگردان و تهیه کننده بازی، FF16 حدود 70-80 ساعت در 100٪ طول خواهد کشید. کارگردان هیروشی تاکای به سایت گفت: “شما کل سبک زندگی کلایو را خواهید دید، و بازی احتمالاً حدود 35 ساعت طول می کشد تا تکمیل شود. اگر محتوای ثانویه را در نظر بگیریم، می تواند دو برابر این مقدار باشد.”

بخوانید  آمادگی اینتل برای عرضه کارت گرافیک Arc A770

او اکنون به چیزهای بزرگتر و بهتری می پردازد، مانند به چالش کشیدن خود با حالتی که همه دشمنان را با تیغه معروف Miquella جایگزین می کند.

بازیکنان Elden Ring بیش از 9 میلیارد بار جان خود را از دست داده اند که 69 درصد از این مرگ ها به خاطر دشمنان یا NPC ها بوده است. 15 درصد از مرگ ها به دلیل اثرات وضعیت، 14 درصد به دلیل زمین خوردن و تنها 2 درصد از مرگ بازیکنان به دلیل سایر بازیکنان بوده است.

بیش از یک میلیارد احضار توسط بازیکنان Elden Ring فراخوانی شده است که 88٪ از آنها متمرکز بر همکاری هستند در مقابل 12٪ احضارهای تهاجم. Bandai Namco همچنین پنج طلسم برتر را رتبه بندی کرد که Rock Sling محبوب ترین و پنج طلسم برتر مورد استفاده قرار گرفت و Blessing Of The Erdtree در صدر فهرست قرار گرفت.

Let Me Solo Her اولین تلاش خود را در یوتیوب پخش کرد، و اهداف خود را به عنوان عدم قدرت تسطیح، بدست آوردن Jar Helm – لوازم جانبی امضای Let Me Solo Her – و شکست دادن بازی ذکر کرد.

در حالی که اگر می‌خواهید 100% بازی را انجام دهید کارهای زیادی باید انجام دهید، اسکوئر انیکس می‌خواست مطمئن شود بازیکنان پرمشغله می‌توانند در مدت زمان معقولی به پایان بازی برسند.

به نظر می‌رسد همین دیروز الدن رینگ به قفسه‌های فروشگاه‌ها می‌رسید و دنیا را تسخیر می‌کرد، اما در واقعیت، چیزی بیش از یک سال پیش بود. Bandai Namco اولین سالگرد بازی را با یک اینفوگرافیک جشن می گیرد که برخی از چشمگیرترین آمارهای سال اول را نشان می دهد، پس بیایید وارد آن شویم.

بخوانید  Sea of ​​Thieves احتمالاً سکوهای رقیب را تحت الشعاع قرار خواهد داد