امکان لغو عرضه پردازنده های Meteor Lake-S و جایگزینی آن با سری Arrow Lake-S

با توجه به جزئیات ذکر شده در این مقاله، گفته می شود که سه تراشه اصلی Z890، B860 و H810 برای این نسل روانه بازار خواهند شد و خبری از H870 نخواهد بود. علاوه بر این، تراشه های W880 و Q870 نیز به عنوان پلتفرم های ایستگاه کاری ارزان قیمت وارد بازار خواهند شد. علاوه بر این، اعلام شده است که تراشه های سری 800 اینتل با پردازنده های Arrow Lake-S دارای حداکثر 60 خط PCIe و کانال HSIO هستند که به موجب آن پردازنده از 26 کانال ارتباطی بیشتر از 24 خط اختصاص داده شده به Meteor.Lake بهره می برد. پردازنده های S. .

اما آنچه از این اسلایدها مشخص است، لغو قطعی پیکربندی 6P+16E پردازنده های Meteor Lake-S است. در واقع گفته می شود که این شرکت تصمیم گرفته است این محصولات را دور بزند و مستقیما سری Arrow Lake-S را با پیکربندی 8P+16P عرضه کند. علاوه بر این، تراشه های سری 800 اینتل نیز با این تراشه ها به بازار خواهند آمد.

واضح است که هنوز شایعات زیادی در مورد پردازنده های نسل چهاردهم اینتل وجود دارد و هنوز چیزی تایید نشده است. هنوز به نظر می رسد که ما در اواسط سال مدل های به روز شده پردازنده های Raptor Lake را دریافت خواهیم کرد. همچنین، به نظر می رسد اینتل برای مدت طولانی برنامه ای برای پشتیبانی از پلتفرم های LGA1700 ندارد.

معماری پردازنده های Arrow Lake-S در اسلایدهای اینتل

طبق شایعات جدید، دو نسل بعدی محصولات سری Arrow Lake-S اینتل به عنوان پردازنده های سال 2024 این شرکت عرضه خواهند شد.

بخوانید  بازی های Xbox بیشتری به پلتفرم های رقیب می آیند

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

شایعات جدید در مورد تغییر احتمالی در برنامه های اینتل برای معماری CPU Meteor Lake-S نسل بعدی منتشر شده است که بر اساس آن به نظر می رسد این محصولات که برای اواخر سال 2023 و اوایل سال 2024 برنامه ریزی شده بودند، سرانجام به این سری ملحق شوند. Arrow Lake-S جایگزین خواهد شد. قبلا گفته شده بود که دو نسل سوکت LGA-1851 آنها متوجه خواهند شد که این سوال هنوز پابرجاست. در حقیقت زندگی نیمکتی این اولین منبعی است که مستقیماً اسلایدهای داخلی اینتل را با نام رمز ارجاع می دهد ARL/MTL-S را منتشر می کند.