جیک جیلنهال در میدان جنگ در اولین تریلر فیلم جدید گای ریچی، The Covenant.

در حالی که مهاجمان آنها را تعقیب می کنند، احمد جان خود را به خطر می اندازد و کینلی مجروح را کیلومترها حمل می کند تا او را به منطقه ای امن برساند و جانش را نجات دهد. پس از بازگشت به آمریکا، کینلی متوجه می شود که احمد و خانواده اش همانطور که وعده داده بودند به آمریکا منتقل نشده اند. اکنون، برای محافظت از جان دوستش و جبران لطف، کینلی به منطقه جنگی باز می گردد تا احمد و خانواده اش را قبل از اینکه شبه نظامیان آنها را دستگیر کنند، بکشند و به آمریکا ببرند، پیدا کند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم The Covenant را تماشا کنید:

گای ریچی، کارگردان فیلم هایی چون قفل، استوک و دو بشکه سیگار، قاپ، هفت تیر، دو قسمت شرلوک هلمز، آقایان و خشم انسان، کارگردانی و نگارش فیلمنامه The Covenant را بر عهده داشته است. همچنین مارن دیویس و ایوان اتکینسون ریچی در نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن کمک شد.

دانلود از آپارات

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فیلم The Covenant منتشر شد. این اکشن هیجان انگیز داستان گروهبان جان کینلی با بازی جیک جیلنهال را دنبال می کند. او در آخرین سفر خود به افغانستان با یک مترجم محلی به نام احمد برای بررسی این منطقه همکاری می کند. هنگامی که یک گروه مسلح به واحد آنها کمین می کند و به آنها حمله می کند، کینلی و احمد تنها بازماندگان این حمله هستند.

جیک جیلنهال دار سلیم، الکساندر لودویگ، آنتوان استار، جیسون وانگ، بابی اسکافیلد، شان ساگار و امیلی بیچم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم عهد به ایفای نقش پرداخته اند. Operation Fortune: Ruse of War یکی دیگر از فیلم های گای ریچی است که به تازگی در کشورهای بین المللی اکران شده است. ریچی در حال حاضر تهیه کنندگی The Gentlemen و The Ministry of Ungentlemanly Warfare را با هنری کاویل بر عهده دارد.

بخوانید  تعیین زمان انتشار بازی Valheim برای Xbox

همچنین تایید شده است که فیلم The Covenant در تاریخ 21 آوریل 2023 (1 آوریل 1402) به اکران سینماها خواهد رفت و قبل از پخش در آمازون پرایم از نمایش ویژه ای برخوردار خواهد بود. به همراه تریلر، اولین پوستر Covenant نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

آمازون و ام جی ام اولین تریلر فیلم The Covenant به کارگردانی گای ریچی و بازی جیک جیلنهال را منتشر کردند که قرار است اکران انحصاری داشته باشد.

اولین پوستر The Covenant اثر گای ریچی و جیک جیلنهال