انتظار می رود رکورد دو برابری عرضه PS5 در مقابل PS4 سونی را ثبت کند

بیشترین تعداد کنسول پلی استیشن 4 فروخته شده توسط سونی در سه ماهه اول سال سه میلیون دستگاه بوده است که بلافاصله پس از عرضه این کنسول بین ژانویه تا مارس 2014 اتفاق افتاد. اوایل این ماه- در اینجا، سونی پایان بازار را اعلام کرد. بحرانی برای کنسول پلی استیشن 5 که منجر به ثبت بهترین نتایج فروش برای این کنسول در سه ماهه گذشته با 7.1 میلیون واحد شد.

سونی انتظار دارد که پلی استیشن 5 رکورد فروش PS4 را در سه ماهه اول سال تقویمی با اختلاف دو برابر در سه ماهه آینده بشکند.

PS4 و PS5

فروش کنسول پلی استیشن 5 سونی در سه ماهه اول سال مالی جاری به 12.8 میلیون دستگاه رسید تا با افزودن 5.2 میلیون واحد دیگر در سه ماهه چهارم برای سال مالی منتهی به 31 مارس 2023، به هدف سالانه 18 میلیون دستگاه دست یابد. با این حال، سونی تا حدودی از عرضه و تقاضا برای کنسول نسل نهم خود اطمینان دارد که در روز پنجشنبه هدف خود را به 19 میلیون واحد رساند. در نتیجه، سونی انتظار دارد در این سه ماهه 6.2 میلیون واحد PS5 بفروشد که دو برابر بالاترین رکورد PS4 در همان دوره است.

جیم رایان، مدیر عامل بخش سرگرمی های تعاملی سونی، در رویداد CES ادعا کرد که رکورد فروش PS5 در ماه دسامبر به ثبت رسیده است. علاوه بر این، با بهبود دسترسی خریداران به این کنسول در بازار، هم اکنون خریداران بیشتری می توانند آمار فروش این محصول را افزایش دهند.

بخوانید  Genshin Impact Codes November 2023