تعیین زمان انتشار بازی Valheim برای Xbox

این بازی در حال حاضر از طریق Steam Early Access و PC Game Pass در دسترس است و به طور کامل از cross-play در استیم پشتیبانی می کند.

استودیوی گیم آیرون گیت والهایم از ماه مارس در قالب Eدسترسی زودهنگام برای دارندگان ایکس باکس در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد آپدیت جدید بازی Valheim چیست؟ آیا تا به حال امتحان کرده اید؟ نظر خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

بر اساس آخرین گزارش مالی گروه Embracer، سازندگان بازی Valheim استودیوی Iron Gate آنها اعلام کردند که بازی Viking با تمرکز بر بقای این تیم، از مارس 2023 (بین مارس تا آوریل 1402) برای Xbox One و Xbox Series X. Xbox Series S عرضه خواهد شد. تیم سازنده در ژوئن 2022 اعلام کرد که این نسخه از بازی در بهار سال 2023 منتشر خواهد شد.

علاوه بر این خبر، اشاره کوتاهی به آپدیت Ashlands برای این بازی شد که باز هم کار تیم در مرحله پیش تولید آن تایید شد. همانطور که از نام این آپدیت پیداست، DLC مورد بحث، زیست جدیدی به نام Ashlands را به نقشه بازی Valheim اضافه می کند.

بازی Valheim

بیوم جدید سرزمین مردگان خواهد بود و دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله آتش و انفجار سنگ خواهد بود. در ادامه، سازنده نگاهی به دو دشمن جدید به نام‌های Charred و Morgen انداخت که در آینده به بازی اضافه خواهند شد. او عکس های آنها را با هواداران به اشتراک گذاشت. استودیوی Iron Gate ادامه داد که برخلاف رویکرد مخفی توسعه به‌روزرسانی Mistlands، روند توسعه به‌روزرسانی Ashlands شفاف‌تر خواهد بود و بازیکنان در طول مسیر، دید بهتری از پیشرفت بازی خواهند داشت.

بخوانید  توضیح صحنه پایان فیلم Transformers: Rise Of The Beasts و Mid-Credits