توضیح صحنه پایان فیلم Transformers: Rise Of The Beasts و Mid-Credits

به طور طبیعی، برخی از مردم این را کاملاً چشمگیر یافتند. پس از نبرد، در آخرین صحنه فیلم قبل از پخش تیتراژ، نوح را می بینیم که برای مصاحبه شغلی دیگری می رود – ادامه تلاش او از ابتدای فیلم. اما یک چیزی با این یکی اشتباه است. شخصی که مصاحبه می کند بیشتر از آنچه باید در مورد نوح می داند. و دلیل بسیار خوبی برای آن وجود دارد: این مرد برای دولت کار می کند، و می خواهد نوح را برای “جنگی” که می گوید در حال راه اندازی است، استخدام کند. نوح بی میل است، بنابراین مرد کارت خود را به او می دهد و به او می گوید که در مورد آن فکر کند.

یک صحنه وسط تیتراژ وجود دارد و هیچ چیزی در پایان تیتراژ وجود ندارد. در اواسط اعتبار، ضبط کوتاهی با نوح در حال کار بر روی یک ماشین دریافت می کنیم – این میراژ است، و نوح توانسته است آن را به حالت عادی بازگرداند. اگر نگران هستید، ممکن است پیت دیویدسون Transformer را از دست بدهیم. (من نبودم – می دانستم که او خوب خواهد شد.)

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با Transformers: Rise of the Beasts، فرنچایز لایو اکشن Transformers مطمئناً به دست نمی آید. کمتر بغرنج. دو دسته ربات فضایی که قبلاً دیده نشده بودند – Maximals و Terrorcons – را معرفی می کند و همچنین کارهای بیشتری را با Unicron انجام می دهد و چیزهای دیگری را تنظیم می کند که تا زمانی که یک هشدار اسپویلر به شما ندهم نمی توانم در مورد آنها صحبت کنم.

بخوانید  GTA 5 اکنون به بازیکنان اجازه می دهد کاری را انجام دهند که تقریباً هرگز قبلاً نمی توانستند انجام دهند

معنی آن چیست؟ آیا ما GI Joe vs. Transformers را دریافت می کنیم؟ راه‌اندازی مجدد GI Joe عمدتاً مجزا که در تداوم Transformers اتفاق می‌افتد؟ من پاسخی برای شما ندارم، زیرا پارامونت و هاسبرو هنوز برنامه های محکمی برای این فرنچایز تنظیم نکرده اند. اتفاقی که در ادامه می‌افتد بستگی به این دارد که Transformers: Rise of the Beasts چقدر درآمد داشته باشد و نمرات تماشاگران چگونه باشد و چه تعداد اسباب‌بازی بفروشد. اینطور فکر کنید: دست انداختن جی آی جو دری را باز می کند که آنها میتوانست از آن عبور کنید، اما آنها همچنین درهای باز زیادی دارند که می توانند از آنها عبور کنند.

هشدار: این مقاله حاوی اسپویلرهای اصلی Transformers: Rise of the Beasts، شامل تمام جزئیات پایانی است.

اما من شانس بسیار خوبی می دهم که حداقل، اگر و زمانی که آنها فیلم دیگری از Transformers را بسازند، به جای انواع دولتی معمولی که در آن فیلم ها هستند، شخصیت های GI Joe را ببینیم.

آیا Transformers: Rise of the Beasts صحنه ای میان اعتبار دارد یا پس از آن؟

بچه های خوب در نهایت برنده می شوند، البته، Unicron را در فضای عمیق گیر کرده و Scourge را می کشند. اما دو طرح اصلی در طول نبرد رخ داد که شایان ذکر است. اول: وقتی Scourge کلید Transwarp را فعال می‌کند، پالسی را ایجاد می‌کند که ذخایر عظیم انرژی را در زیر سطح سیاره فعال می‌کند، که به نوبه خود، بامبل‌بی را زنده می‌کند. دوم: نوح در اوج نبرد، اتوباتی به نام میراژ را به عنوان لباس بیرونی می پوشد و در کنار اپتیموس برای شکست دادن اسکورج می جنگد.

بخوانید  Critique du film "La bonne infirmière". Soins infirmiers tueur!

نقشه نشان می دهد که نوح برای پیوستن به جی آی جو استخدام شده است.

معنی این بازی Transformers/GI Joe چیست؟

در طول فیلم جلو و عقب زیادی وجود دارد، اما در نهایت Scourge کلید را می‌گیرد و فرآیند آوردن Unicron به زمین را آغاز می‌کند. و این به Autobots، Maximals و دوستان انسانی جدید آنها نوح و النا بستگی دارد که از این اتفاق جلوگیری کنند، زیرا اگر Unicron به زمین برسد، همه می میرند.

Rise of the Beasts داستان در سال 1994، هفت سال پس از وقایع Bumblebee آغاز می شود. Optimus Prime و سایر Autobot ها هنوز روی زمین پنهان هستند، پناهندگان جنگ علیه Cybertron. و یک درگیری کاملاً نامربوط در حال شکل گیری است: یونیکرون، جهانخوار به اندازه یک سیاره، به آخرین Macguffin فرنچایز، یک اثر تبدیل کننده به نام کلید transwarp نیاز دارد تا بتواند سفر جهانخواری خود را در سراسر جهان از سر بگیرد. و البته، کلید روی زمین است. چرا یک یادگار ترانسفورماتور جای دیگری است؟

پس بدون هیچ مقدمه ای…

کلید روی زمین است زیرا یکی از این جناح‌های ترانسفورماتور جدید، ماکسیمال‌ها، او را مدت‌ها پیش به اینجا آورد تا از او در برابر نیروهای Unicron محافظت کند. اما این نیروها به رهبری Terrorcon به نام Scourge، اکنون نیز روی زمین هستند و آنها رایحه را دریافت کرده اند. و ما می دانیم که منظور آنها این است، زیرا آنها در اولین مبارزه خود علیه Autobots موفق شدند بامبلبی را بکشند. درست خواندید: بامبلبی مرده است.