جنگ ستارگان در واضح ترین زمان به فورتنایت باز می گردد

محتوای جنگ ستارگان در ماه می امسال به فورتنایت باز می گردد، درست به موقع برای تعطیلات جنگ ستارگان در 4 می. یک ویدیوی تیزر تأیید می کند که آخرین رویداد متقاطع Star Wars x Fortnite در 3 می آغاز می شود، اما ما هنوز نمی دانیم چه محتوایی ممکن است در این موج جدید گنجانده شود.

در قسمتی از پست اعلامی فورتنایت می‌خوانیم: «احساس خوبی در مورد این دارم…» در مورد خط لوک اسکای‌واکر «من احساس بدی درباره این دارم» از فیلم اصلی 1977 می‌خوانیم.

این تیزر حاکی از آن است که رویداد جنگ ستارگان حالت بتل رویال فورتنایت و همچنین لگو فورتنایت و بازی ریتم فستیوال فورتنایت را پوشش خواهد داد.

Epic و Star Wars قبلاً برای لباس‌های Ahsoka، Anakin، Padme، Finn، Rey، Darth Vader و Stormtrooper با یکدیگر همکاری کرده‌اند. رویداد جنگ ستارگان در سال 2023 در فورتنایت، قدرت‌های Force و یک پاس مینی نبرد با موضوع جنگ ستارگان را اضافه کرد. محتوای جنگ ستارگان از سال 2019 راه خود را به Fortnite باز کرده است، بنابراین تعجبی ندارد که شاهد ادامه کراس اوورها در سال جاری باشیم.

همانطور که اعلام شد، GameSpot در مورد محتوای جنگ ستارگان امسال در Fortnite گزارش خواهد کرد. در ماه فوریه، دیزنی 1.5 میلیارد دلار در Epic Games سرمایه گذاری کرد تا دنیای دیزنی را در Fortnite ایجاد کند.

3 مه همچنین روزی است که The Phantom Menace برای جشن گرفتن 25 سالگی خود به سینماها بازمی گردد. در تاریخ 4 می، سینماها تمام 9 فیلم و 20 ساعت حماسه اسکای واکر را نمایش خواهند داد. احتمالاً اخبار بیشتری از جنگ ستارگان تا 4 می منتشر خواهد شد، بنابراین برای آخرین اخبار با GameSpot تماس بگیرید.

بخوانید  احتمال حضور جودی کامر در آمازون و سریال بلید رانر ریدلی اسکات

تحریریه مجله بازی یک گیمر