احتمال حضور جودی کامر در آمازون و سریال بلید رانر ریدلی اسکات

چه کسی به دنبال دکارد در فیلم Blade Runner در لاس وگاس است

اسنایدر گفت کامر در حال مذاکره برای بازی در Blade Runner 2099 است، اما هنوز چیزی مشخص نشده است. کامر و اسکات قبلاً در فیلم The Last Duel با هم کار کرده بودند و کامر حتی قرار بود در ناپلئون ظاهر شود، اما به دلیل درگیری های برنامه ریزی از پروژه خارج شد. کومر بیشتر برای بازی در سریال تلویزیونی Killing Eve شناخته می شود، همچنین در فیلم Free Guy بازی کرد و اخیرا در The End We Start From و The Bikeriders بازی کرده است.

Blade Runner به کارگردانی ریدلی اسکات در سال 1982 در آینده لس آنجلس اتفاق می‌افتد و قسمت اول آن بر روی ریک دکارد با بازی هریسون فورد متمرکز است که وظیفه‌اش گرفتن رپلیکنت‌های سرکشی است که تشخیص آنها از انسان دشوار است. سپس فیلم Blade Runner 2049 به کارگردانی دنی ویلنوو در سال 2017 اکران شد. همچنین انیمیشن Blade Runner: Black Lotus برای Adalat Swayam تولید و سال گذشته پخش شد.

شهریور ماه امسال بود که آمازون رسما برای ساخت سریال بلید رانر ۲۰۹۹ چراغ سبز نشان داد، قرار است اتفاقات سریال بلید رانر ۲۰۹۹ ۵۰ سال پس از اتفاقات فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ و در 2099. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونشایعه ای درباره بازیگر احتمالی این سریال منتشر شده است. در آخرین اپیزود پادکست The Hot Mic، جف اسنایدر، کارشناس داخلی مشهور سینما، اشاره کرد که جودی کامر ممکن است دوباره با ریدلی اسکات در پروژه دیگری همکاری کند.

ریدلی اسکات، کارگردان Blade Runner محصول 1982 به عنوان تهیه کننده اجرایی سری Blade Runner 2099 بازگشته است. اگرچه اطلاعاتی در مورد داستان و رویدادهای سری Blade Runner 2099 در دسترس نیست، به گفته آمازون، این سریال روح، مضامین و چیزهایی را که باعث شهرت آنها شده است حفظ خواهد کرد. اسکات قرار است چندین قسمت از این مجموعه را کارگردانی کند و خالق دختران درخشان، سیلکا لویزا، در حال نوشتن فیلمنامه Blade Runner 2099 است که به عنوان مجری برنامه نیز عمل خواهد کرد.

بخوانید  آمار عالی Dead by Daylight از نظر تعداد بازیکن
جودی کامر در حال مذاکره با آمازون برای حضور در این برنامه است Blade Runner 2099 توسط ریدلی اسکات تولید شده است.