چرا Deadpool و Wolverine Deadpool 3 نامیده نمی شوند؟

سومین فیلم ددپول در ماه جولای اکران خواهد شد، اما اسمش Deadpool and Wolverine است نه Deadpool 3. چرا؟ کارگردان Shawn Levy به ScreenRant گفت که Deadpool و Wolverine به اندازه کافی با دو فیلم اول متفاوت هستند تا متمایز شوند. به جای اینکه فقط یک فیلم ددپول دیگر باشد، یک «دو نفره» است که دو شخصیت اصلی در آن بازی می کنند.

لوی گفت: «وقتی نوبت به ساخت داستان ددپول و ولورین رسید، من هر روز احساس امتیاز می‌کردم زیرا شما در مورد دو ستاره بزرگ سینما در نمادین‌ترین نقش‌هایشان صحبت می‌کنید. “این همچنین به من فرصت داد. این سومین فیلم ددپول است، اما ددپول 3 نیست. این یک چیز متفاوت است که بسیار شبیه ددپول و ولورین است. و کپی کردن چیزی از دو فیلم اول وجود ندارد. آنها عالی بودند، اما این یکی یک ماجراجویی دو شخصیتی است.

لوی همچنین گفت که نمایش اولیه ددپول و ولورین “بسیار بسیار امیدوار کننده” بوده است. او گفت که گروه فیلم، علاوه بر دریافت بازخورد مثبت در مورد آنچه که به دست آورده‌اند، در مورد زمینه‌هایی که ویراستاران می‌توانند «سخت‌تر» شوند و مکان‌هایی که سرعت آن‌ها می‌تواند برای ارائه «لحظه شخصیتی ماندگارتر» کمک کند، بیشتر یاد گرفتند.

Deadpool and Wolverine اولین فیلم جدید Deadpool از زمانی است که دیزنی این فرنچایز را تصاحب کرد. طرفداران نگران این هستند که دیزنی ددپول را برای خانواده دوستانه بسازد، جای نگرانی نیست، زیرا ددپول و ولورین رتبه R را دارند و ممکن است اولین عبارت “relate” در تاریخ فیلم دیزنی باشد. ددپول و ولورین همچنین یک سطل پاپ کورن خام خواهند داشت.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - از کجا می توان سپر Hylian را پیدا کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر