بازی Fallout 76 به رکورد جدیدی از بازیکنان همزمان در استیم رسید

جنگ هرگز تغییر نمی کند، اما تعداد بازیکنان همزمان برای بازی های ویدیویی تغییر می کند. برای Fallout 76، اعداد در حال افزایش است، زیرا اکشن-RPG رکورد جدیدی را در این آخر هفته در Steam ایجاد کرد.

بر (که قبلاً توییتر نام داشت)، کاربر CHAD: یک پادکست Fallout 76 متوجه شد که Fallout 76 به نقطه عطف جدیدی رسیده است، با توجه به SteamDB، با 39,455 نفر که در روز یکشنبه، 14 آوریل، RPG را به صورت آنلاین در Steam بازی کردند. این بیشترین تعداد بازیکنی است که برای نسخه Steam این عنوان از زمان عرضه آن بر روی سرویس در آوریل 2020 جمع آوری شده است. Fallout 76 در ابتدا به صورت بتا باز در اکتبر 2018 برای رایانه های شخصی، PS4 و Xbox One منتشر شد.

در حال پخش: آیا بازی Fallout 76 در سال 2024 خوب است؟

دو عامل اصلی به Fallout 76 کمک می‌کنند. اول، نمایش Fallout Amazon Prime هفته گذشته با بررسی‌های کلی مطلوب نمایش داده شد. نقد GameSpot از سری Fallout نیز مثبت بود و فیل هورنشاو، نویسنده، اظهار داشت: «این سری از محیط‌های عجیب و غریب و حواس‌انگیز سری بازی، یونجه زیادی ایجاد می‌کند و کار بسیار خوبی را در پر کردن آن با افراد سرگرم‌کننده و جذاب انجام می‌دهد.»

علاوه بر این، Fallout 76 به مدت یک هفته برای رایانه های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس رایگان است. مدت زمان بسته به پلتفرم متفاوت است، اگرچه در حال حاضر آزمایش ویژه برای همه آزاد است. در همین حال، آمازون نیز Fallout 76 را به صورت رایگان به اعضای Prime ارائه می دهد. می‌توانید نسخه PC یا Xbox را انتخاب کنید و ادامه دهید.

ماه گذشته، Fallout 76 اولین فصل 16: Duel with the Devil را دید که Vault Dwellers را به آتلانتیک سیتی بازگرداند. این به روز رسانی همچنین یک questline جدید، ماموریت های جانبی و شخصیت ها را اضافه کرد. مارس همچنین کنترلرهای جدید Fallout Xbox را به آزمایشگاه طراحی ایکس باکس آورد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر