سریال زندگینامه جان مدن در حال ساخت احتمالاً شامل منشاء سری بازی های ویدیویی می شود



مجموعه محدودی از فیلم‌های زندگی‌نامه جان مدن در دست ساخت است تا زندگی و حرفه این نماد فقید فوتبال، از جمله دوران سرمربیگری او و احتمالاً منشأ مجموعه بازی‌های ویدیویی را شرح دهد. ‘EA با نام او. ضرب الاجل گزارش‌ها حاکی از آن است که این سریال هنوز خانه یا کسی برای بازی در نقش جان مدن پیدا نکرده است، اما بخشی از آن توسط تام بردی 199 پروداکشنز تولید خواهد شد.

مایک مدن، پسر جان، به ددلاین گفت: «اگر پدر هنوز آنجا بود و به دنبال چند پسر بود که دور هم جمع شوند و داستانش را تعریف کنند، از اینکه تام بردی گروه را رهبری کند، هیجان‌زده می‌شد.

سریال All Madden نیز توسط خانواده قهرمان فقید فوتبال تولید خواهد شد. این فیلم توسط گاوین اوکانر کارگردانی شده است که با منظره درام ورزشی آشنا است، زیرا او فیلم هاکی معجزه، فیلم بسکتبال راه بازگشت و فیلم MMA جنگجو را کارگردانی کرده است.

این سریال در ابتدا به عنوان یک فیلم در نظر گرفته شده بود، اما نویسنده الکس سون (وگاس) به سرعت متوجه شد که داستان زندگی مدن برای مدت زمان طولانی‌تری نسبت به یک سریال تلویزیونی مناسب است.

جان مدن در سال 1958 توسط فیلادلفیا ایگلز فراخوانده شد، اما در طول کمپ تمرینی به شدت زانوی خود آسیب دید و هرگز در NFL بازی نکرد. مدن در 32 سالگی سرمربی رایدرز شد و با این تیم یک سوپر بول را برد و هیچ فصلی را از دست نداد. مدن در 42 سالگی از مربیگری بازنشسته شد و بعداً به یکی از شناخته شده ترین گویندگان ورزشی روی کره زمین تبدیل شد.

بخوانید  بررسی خلاصه برای Guardians of the Galaxy Vol. 3

نماد فوتبال همچنین مسئول کمک به افزایش محبوبیت فوتبال از طریق سری بازی‌های ویدیویی Madden است. اوکانر به ددلاین گفت که مدن «در مورد بازی‌های ویدیویی چیزی نمی‌دانست»، اما آن را فرصتی می‌دانست تا به مردم کمک کند بازی‌ای را که خیلی دوست داشت، بیاموزد.

اوکانر گفت: “او هیچ چیز در مورد بازی های ویدئویی نمی دانست. آن بچه هایی که چیزی در مورد تیم Raiders یا حرفه او در NFL نمی دانند، بچه ها او را به عنوان صدایی که از آن کنسول بیرون می آید می شناسند.”

بنابراین می توان فرض کرد که مجموعه تلویزیونی All Madden به منشأ بازی های ویدیویی فوتبال که در سال 1988 شروع شد و تا به امروز به طور باورنکردنی محبوب است، بررسی خواهد شد. پس از مرگ مدن در سال 2021، EA Sports با تبدیل او به ستاره Madden NFL 23، به مربی و پخش کننده افسانه ای ادای احترام کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر