تولید سریال پنگوئن به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شد

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

پیش از این کالین فارل، بازیگر شخصیت ازوالد کابلپات/پنگوئن، تمرکز بر ظهور و توانمندسازی ازوالد کابلپات در خلاء ایجاد شده پس از قتل کارمین، او فالکون را به عنوان ایده اصلی این سری پنگوئن مطرح کرد. مت ریوز، تهیه‌کننده سریال پنگوئن، همچنین از آثار کلاسیکی مانند جمعه خوب طولانی (1980) و صورت زخمی (1983) به عنوان الهام‌بخش این سریال که به قدرت رسیدن پنگوئن را به تصویر می‌کشد، اشاره می‌کند.

چالش‌های اعتصاب‌های اخیر فیلم‌نامه‌نویسان هالیوود نیز باعث شد تا Daredevil: Born Again و Wonder Man هفته گذشته تولید را برای مدت نامعلومی متوقف کنند. بر اساس ارزیابی تحلیلگران، این اعتصابات که در اعتراض به شرایط ناعادلانه و غیرانسانی کار و دستمزد نویسندگان در پروژه های صنعت هالیوود صورت گرفت، سالانه بیش از 10 میلیون دلار خسارت مالی به استودیوهای بزرگ این صنعت وارد می کند. .

گزارش های جدید اعلام کرده اند که تولید سریال پنگوئن دنیای دی سی به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شده است.

کالین فارل در نقش پنگوئن در هنر تبلیغاتی جدید بتمن

کریستین میلیوتی، کلنسی براون، رینزی فلیز، مایکل کلی، ددرا اوکانل، شهره آغداشلو، تئو روسی، مایکل زیگن، جیمز مدئو، اسکات کوئنلو کلی، ددرا اوکانل و شهره آغداشلو دیگر بازیگرانی هستند که در سریال پنگوئن حضور دارند. سریال پنگوئن در 8 قسمت تولید می شود که در سال 2024 از شبکه مکس پخش خواهد شد. همچنین شایعاتی مبنی بر بازگشت رابرت پتینسون برای بازی در نقش بروس وین وجود دارد.

بخوانید  این تلویزیون هوشمند 40 اینچی در Target و Amazon این هفته فقط 150 دلار قیمت دارد

نزدیک به یک ماه پس از شروع اعتصاب اعضای اتحادیه نویسندگان آمریکا، ددلاین اچ سی اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید سریال پنگوئن به دلیل اعتصابات گسترده متوقف خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، تداخل ناشی از تظاهرات اتحادیه نویسندگان شرق در ایالت نیویورک که محل فیلمبرداری این پروژه نیز می باشد، باعث شد تا تیم سازنده و برادران وارنر توقف رسمی تولید این سریال را به همه اعلام کنند. . اعضای تیم تولید

Laverne LeFrank تهیه کننده سریال Impulse و Agents of SHIELD به عنوان شورانر و فیلمنامه نویس این سریال شناخته می شود. دیلن کلارک، مت ریوز، کالین فرل، دنیل پسکی، آدام کسان و رافی کرون از دیگر تهیه کنندگان این پروژه هستند. کریگ زوبل که پیش از این اپیزودهای The Leftovers، Westworld، Mare of Easttown و The Hunt را کارگردانی کرده بود، به عنوان کارگردان و تهیه کننده دو قسمت اول سریال پنگوئن در مرحله تولید این پروژه قرار دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر