این تلویزیون هوشمند 40 اینچی در Target و Amazon این هفته فقط 150 دلار قیمت دارد

در حالی که در طول هفته Target's Circle Week ده ها تخفیف برای تلویزیون ها وجود دارد، یکی از معاملات مورد علاقه ما این تلویزیون هوشمند 40 اینچی TCL S3 با صفحه نمایش 1080p است که می توانید آن را فقط با 150 دلار (معمولاً 200 دلار) دریافت کنید. این پیشنهاد فقط برای اعضای حلقه هدف در دسترس است، اما پیوستن به برنامه رایگان است و همه اعضا برای سفارش‌های 35 دلاری یا بیشتر در طول هفته حلقه، ارسال رایگان دریافت می‌کنند.

در صورتی که تلویزیون فروخته شود – یا نمی خواهید از Target خرید کنید – آمازون با قیمت معامله مطابقت خواهد داشت.

تلویزیون هوشمند 40 اینچی S3 TCL همچنین شامل Google TV است که از همه برنامه‌های پخش اصلی پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد رسانه‌ها را از دستگاه‌های Android خود پخش کنید و تلویزیون خود را با دستورات صوتی دستیار Google کنترل کنید.

تلویزیون هوشمند TCL S3 40 اینچی
تلویزیون هوشمند TCL S3 40 اینچی

ممکن است برخی از مردم تعجب کنند که ما به تلویزیون 1080p در سال 2024 اشاره می کنیم. به هر حال، 4K استاندارد اکثر مدل های تلویزیون جدید است و تلویزیون های 8K به تدریج رایج تر می شوند. با این حال، هنوز تعداد زیادی مدل 1080p عالی وجود دارد، و اگر به دنبال نمایشگر جدیدی هستید، ارزش بررسی آنها را دارند. تلویزیون‌های 1080p نه تنها کوچک‌تر و ارزان‌تر از مدل‌های 4K هستند، بلکه از جدیدترین دستگاه‌های بازی و استریم نیز پشتیبانی می‌کنند. در واقع، در برخی موارد، بازی بر روی نمایشگر 1080p در حالت عملکرد می‌تواند منجر به گیم‌پلی روان‌تری نسبت به حالت‌های 4K شود (اگرچه این میزان در بازی متفاوت است). همچنین این واقعیت وجود دارد که همه سرویس‌های پخش جریانی 4K ارائه نمی‌دهند، بنابراین بسیاری از کاربران همچنان فیلم‌ها و نمایش‌ها را با کیفیت 1080p تماشا می‌کنند.

بخوانید  استفن ین در فیلم عاشقانه کارگردانی Minari ایفای نقش می کند

در حالی که تلویزیون های 1080p هنوز برای بازی، پخش جریانی و تماشای Blu-ray قابل اجرا هستند، کسانی که به دنبال یک تلویزیون 4K جدید هستند، می خواهند سایر معاملات تلویزیون Target را بررسی کنند. برای تلویزیون های هوشمند 4K مانند این مدل 75 اینچی Vizio تخفیف هایی وجود دارد که از 630 دلار معمول آن به 530 دلار کاهش یافته است. شما همچنین می توانید این تلویزیون 65 اینچی Hisense 4K را با قیمت 380 دلار (450 دلار) تهیه کنید. همه این تلویزیون ها در بخش بودجه هستند. کسانی که به دنبال استفاده بیشتر از بازی‌های خود هستند، می‌خواهند تلویزیون‌های سطح بالایی مانند تلویزیون LG C3 OLED 4K را انتخاب کنند. اما اگر فقط به دنبال یک تلویزیون ثانویه هستید یا به هیچ چیز فانتزی علاقه ندارید، تلویزیون های مقرون به صرفه اغلب کیفیت تصویر ثابتی را نسبت به قیمت ارائه می دهند.

فراموش نکنید که برای اطلاعات بیشتر، همه پیشنهادات تلویزیونی هفته هدف را بررسی کنید، یا مجموعه ای از بهترین تخفیف های ما را برای بازی ها، تجهیزات بازی، مجموعه های لگو و موارد دیگر بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر