این مجموعه باکس رمان گرافیکی بتمن 9 کتابی فقط 60 دلار برای مدت زمان محدود قیمت دارد.

بین شاهزادگان دلقک جنایت، جنگ سالاران جاودانه، و مغز متفکران جنایتکار با سوپر استروئیدها، بتمن بدون شک بهترین مجموعه شرور را در کمیک ها دارد. اگر به دنبال داستان‌های مستقل عالی با این ابرشرورهای بدنام هستید، نمی‌خواهید این مجموعه باکس بتمن: یک روز بد را در آمازون از دست بدهید. این مجموعه گوشتی از رمان های گرافیکی لوکس دارای لیست قیمت 160 دلار است، اما شما می توانید کل مجموعه 9 کتاب گالینگور را فقط با 60 دلار دریافت کنید بلافاصله. باکس ست اواخر سال گذشته عرضه شد، بنابراین یک معامله دیدنی است. برای مرجع، هنوز هم با قیمت کامل 160 دلار در بارنز و نوبل به فروش می رسد.

بتمن: یک روز بد
بتمن: یک روز بد

برای دریافت تخفیف کامل، باید روی جعبه کوپن در لیست آمازون کلیک کنید، اما پس از انجام این کار، 100 دلار در هشت جلد گالینگور Batman: One Bad Day پس انداز خواهید کرد. مشابه رمان کلاسیک کالت Batman: The Killing Joke، هر رمان گرافیکی با جلد گالینگور یک ابرشرور خاص را برجسته می‌کند: Riddler، Bane، Ra's Al Ghul، Two-Face، Mr. Freeze، پنگوئن، Catwoman و Clayface همگی در این فیلم‌های مستقل حضور دارند. داستان ها تیمی از استعدادهای مشهور به گردآوری این داستان ها کمک کردند، و مجموعه باکس لوکس شامل نسخه ویژه Batman: The Killing Joke اثر آلن مور و برایان بولاند است..

اگر به دنبال مبارزه با ترازوی عدالت هستید – برای گاتهام! – همچنین می توانید چند رمان گرافیکی و بلوری بتمن با تخفیف را همین حالا در آمازون بگیرید، دو تا بخرید، یک فروش رایگان دریافت کنید. قیمت شگفت‌انگیز Batman: Ninja تنها 20 دلار برای نسخه دوست‌داشتنی Steelbook است. از دیگر فیلم‌های انیمیشن عالی می‌توان به DVDهای Batman: Red Riding Hood و Mask of the Phantasm اشاره کرد. برای 20 دلار

بخوانید  تعیین مدت زمان فیلم ایندیانا جونز 5 طولانی ترین قسمت ایندیانا جونز

رمان های گرافیکی رایگان بتمن B2G1

B2G1 Blu-ray و DVD رایگان بتمن

پیشنهادات رایگان B2G1 بیشتر

تحریریه مجله بازی یک گیمر