بازی رومیزی Final Fantasy 7 Remake در تابستان امسال عرضه می‌شود

Final Fantasy 7 Rebirth به لطف داستان متحرک، مبارزات جذاب و محتوای فراوان برای کاوش، قبلاً خود را به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های سال 2024 معرفی کرده است. این بر اساس پایه‌هایی است که Final Fantasy 7 Remake گذاشته است – و اگر هوس محتوای بیشتری برای Final Fantasy 7 دارید، نگاهی به بازی رومیزی Final Fantasy 7 Remake: Materia Hunter بیندازید. تا 31 ژوئیه راه اندازی نمی شود، اما پیش فروش ها زودتر از امروز آغاز شد.

خود بازی بسیار جالب به نظر می رسد، زیرا یک تجربه رقابتی است که برای حداکثر چهار بازیکن طراحی شده است. شما به تیم‌های (1v1 یا 2v2) تقسیم می‌شوید که به جای شخصیت‌های نمادین Final Fantasy 7 وارد می‌شوید و برای جمع‌آوری بیشترین مواد مبارزه می‌کنید.

همه شخصیت‌های مورد علاقه شما، از جمله Cloud، Tifa، Sephiroth، Barret، و Aerith و غیره مورد علاقه شما هستند. هر شخصیت سبک بازی مخصوص به خود را دارد که به بازی رومیزی قابلیت پخش مجدد زیادی می دهد. مسابقات سریع هستند و حدود 20-30 دقیقه طول می کشد.

به یاد داشته باشید، این کالا به سرعت فروخته می شود. ما قویاً توصیه می کنیم که هر کسی که علاقه مند است چندین بار در روز فهرست را بررسی کند، زیرا آمازون نمی گوید چه زمانی موجودی آن دوباره ذخیره می شود. این بدان معناست که اگر می‌خواهید نسخه‌ای را برای روز راه‌اندازی رزرو کنید، باید مراقب باشید.

بخوانید  منتظر بازی Like a Dragon Kiwami 3 باشید

وقتی در آمازون هستید، به Final Fantasy 7 Rebirth: Amazon Edition نگاهی بیندازید. این نسخه انحصاری شامل بازی پایه و پوسته کنترلر Rebirth PS5 رایگان است، بنابراین اگر هنوز بازی را ندارید، این یک راه عالی برای دریافت مقداری چیزهای رایگان با خرید است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر