دیزنی برنامه های توسعه میلیارد دلاری فلوریدا را در بحبوحه مبارزه با DeSantis لغو کرد

جاش دامارو، رئیس دیزنی در این باره گفت ایمیل به دست آمده توسط نیویورک تایمز که “تغییر شرایط کسب و کار” باعث شد دیزنی برنامه های خود را برای یک دفتر جدید در فلوریدا خنثی کند. اگرچه این پارک اداری جدید محقق نمی شود، دیزنی گفت که 17 میلیارد دلار دیگر در فلوریدا طی دهه آینده در پارک دنیای دیزنی خود سرمایه گذاری خواهد کرد که می تواند 13000 شغل ایجاد کند.

دعوا با DeSantis ممکن است تنها دلیلی نباشد که دیزنی مرکز شهر دریاچه نونا را لغو می کند. NYT گزارش داد که وقتی ایگر دوباره به دیزنی بازگشت تا دوباره مدیرعامل شود، به گزارش‌های خود گفت که انتقال Imagineering تا این حد از استودیوهای فیلم دیزنی در کالیفرنیا منطقی نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

دیزنی تا حدی از DeSantis شکایت می کند زیرا این شرکت معتقد است DeSantis در تلاش است تا منطقه ویژه Reedy Creek Disney را در انتقام مخالفت دیزنی با قانون “نگو همجنس گرا” فلوریدا حذف کند.

پروژه فلوریدا که به عنوان مرکز شهر دریاچه نونا شناخته می شود، شامل یک مجموعه عظیم جدید می شد. 1000 کارمند از دفاتر دیزنی در کالیفرنیای جنوبی قرار بود جابجا شوند و 1000 نفر دیگر به پروژه های Imagineering ملحق خواهند شد.

همه اینها در حالی اتفاق می‌افتد که دیزنی تلاش می‌کند از طریق روش‌هایی از جمله اخراج حدود 7000 کارگر، هزینه‌ها را 5.5 میلیارد دلار کاهش دهد. با این حال، دیزنی به عنوان شرکت، نیروی کار خود را به طور کامل کاهش نمی دهد به تازگی نمایش پت مک آفی را با یک معامله پرسود امضا کردم.

بخوانید  COD Mobile Weapons Inspection یک تجربه کامل سینمایی از جنگ جهانی دوم است

DeSantis به دنبال حذف وضعیت “منطقه ویژه” دیزنی از اورلاندو است. خود والت دیزنی در دهه 1960 قانونگذاران فلوریدا را متقاعد کرد که به او یک بخش ویژه بدهند که به شرکت اجازه دهد تا به طور نیمه مستقل در زمین او فعالیت کند، زمانی که افسانه سرگرمی EPCOT را به عنوان یک شهر واقعی آینده معرفی کرد. شهر هرگز متوقف نشد. اما محله Reedy Creek و جایگاه ویژه آن باقی ماند و دیزنی برای چندین دهه از آن بهره تجاری برد.

این مورد هنوز تمام نشده است، بنابراین برای اطلاعات بیشتر GameSpot را بررسی کنید.

ایگر اشاره کرد که فلوریدا بیش از 2000 منطقه ویژه دارد که دیتونا موتور اسپیدوی یکی از آنهاست. این مناطق خاص به دیزنی و دیگران اجازه داده اند تا با تسهیل تجارت، از مزایای مالی بهره مند شوند. ایگر گفت که می‌داند این برای دیزنی خوب بوده است، اما او همچنین خاطرنشان کرد که پارک‌های دیزنی در فلوریدا بیش از 75000 نفر را استخدام می‌کنند و «ده‌ها میلیون» نفر را به فلوریدا جذب می‌کنند.

منابع به NYT گفتند که نبرد عمومی دیزنی با DeSantis در تصمیم برای لغو پروژه Lake Nona Town Centre «به‌ویژه برجسته بود». کارمندان دیزنی که قبلاً از کالیفرنیا به فلوریدا نقل مکان کرده‌اند، جلساتی را برای بحث در مورد مراحل بعدی، از جمله امکان عقب نشینی، خواهند داشت.

این یک چیز است و تنها یک چیز است و انتقام از ما برای موضع گیری در مورد قانون معلق است. و ما معتقدیم که با اتخاذ این موضع، ما به سادگی از حق آزادی بیان خود استفاده می کنیم. همچنین، موضوع خاصی نیست. ایگر گفت: امتیازات یا زمین بازی برابر یا دیزنی به هر نحوی که از نفوذ خود در ایالت فلوریدا استفاده می کند.

بخوانید  کپکام از بازی موبایل Street Fighter: Duel رونمایی کرد

برخی از کارگران به دلیل احتمال جابجایی (و حدود 200 نفر قبلاً نقل مکان کرده اند) شکایت کرده و تهدید کرده اند که آنها را ترک خواهند کرد. با این حال، دیزنی تا حدی به لطف اعتبار مالیاتی فلوریدا و اعتقاد به اینکه فلوریدا مکان خوبی برای تجارت است، پیش رفت.

غول رسانه ای دیزنی برنامه های خود را برای ایجاد یک پارک اداری میلیارد دلاری در فلوریدا لغو کرده است که این شرکت می گوید در بحبوحه مبارزه با فرماندار ران دیسانتیس، 2000 شغل در این ایالت ایجاد می کند. باب ایگر، مدیرعامل دیزنی اخیراً در یک تماس درآمدی گفت که دسانتیس با مبارزه با دیزنی به طور بالقوه سرمایه‌گذاری‌های جدید خانه موش را به خطر می‌اندازد. و روز پنجشنبه، این شرکت نشان داد که بلوف نمی‌زند.