کپکام از بازی موبایل Street Fighter: Duel رونمایی کرد

به تازگی کپکام نسخه مینور جدیدی از سری Street Fighter را ارائه کرده است که ظاهری کاملا متفاوت با نسخه های اصلی این سری دارد. این بازی Street Fighter: Duel نام دارد و ماه آینده بر روی گوشی های هوشمند عرضه خواهد شد. شخصیت های نمادین سریال مانند کن، ریو، چان لی و بلانکا در این بازی کارتی و نقش آفرینی حضور خواهند داشت. طبق گفته کپکام، Street Fighter: Duel شامل فهرستی متشکل از 40 شخصیت از این سری در زمان عرضه خواهد بود.

طبق گزارش IGN، Street Fighter: Duel به بازیکنان این امکان را می دهد که بین نبرد واقعی یا خودکار یکی را انتخاب کنند. مبارزات بلادرنگ دارای ترکیب‌های بی‌درنگ کاراکتر و حرکت‌هایی از سری اصلی است که با ضربه زدن روی صفحه گوشی انجام می‌شوند. طبق گزارش IGN، کپکام در حال توسعه Street Fighter: Duel با همکاری Crunchyroll Games است.

بازی Street Fighter: Duel

پیش ثبت نام برای Street Fighter: Duel اکنون در چندین کشور از جمله ایالات متحده و کانادا باز است. بازیکنانی که این کار را انجام دهند با ارز درون بازی پاداش دریافت می کنند که بر اساس تعداد بازیکنان از قبل ثبت نام شده در جهان افزایش می یابد. در حال حاضر بیش از 50000 بازیکن برای کشف این بازی ثبت نام کرده اند.

اولین نسخه از سری Street Fighter در سال 1987 منتشر شد. از آن زمان، این سری به یکی از محبوب ترین سری بازی های مبارزه در جهان تبدیل شده است و شخصیت هایی مانند Ryu و Chun-Li به نام های آشنا تبدیل شده اند. به این ترتیب، جالب خواهد بود که ببینیم سازندگان چگونه مکانیزم های بازی نقش آفرینی را با اسپین آف های آن ترکیب می کنند.

بخوانید  توضیحات توسعه دهندگان از بهبودها و محتوای جدید برای Like a Dragon: Ishin

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

کپکام نسخه کوچکی از سری Street Fighter به نام Street Fighter: Duel را برای پلتفرم موبایل معرفی کرد.

در همین رابطه، تری لی، مدیر عامل بازی Crunchyroll Games اخیراً درباره کار بر روی این بازی با همکاری کپکام گفته است: «Street Fighter برای نسل‌ها یک بازی نمادین بوده است و می‌دانیم که طرفداران انیمه دوست دارند ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی را با شخصیت‌های محبوب زندگی کنند. این سریال.” ما از همکاری با Capcom برای توسعه Street Fighter: Duel و ارائه فهرستی باورنکردنی از مبارزان نمادین این سری به طرفداران انیمه و بازی های موبایل هیجان زده هستیم.”