تریلر Sand Land Sandstorm Leans Into Meme با آهنگ ترنس نمادین

گاهی اوقات یک میم به قدری با رسانه دیگر مطابقت دارد که سازندگان آن نمی توانند این دو را کنار هم قرار دهند. Bandai Namco جدیدترین شرکتی است که به این مناسبت رسیده است، زیرا تریلر جدیدی برای Sand Land آینده یک آهنگ رقص بسیار محبوب – با نامی بسیار مناسب – از اواخر دهه 1990 را اجرا می کند.

تریلر Beelzebub، قهرمان صورتی شیطان‌مانند بازی را نشان می‌دهد که هم با دست خالی و هم با وسایل نقلیه سفارشی با هیولاها و حشرات غول‌پیکر مبارزه می‌کند. موسیقی پس‌زمینه Sandstorm است، آهنگ محبوب ترنس که توسط DJ Darude فنلاندی در اواخر سال 1999 منتشر شد.

Sandstorm تک آهنگ اصلی آلبوم Darude Before The Storm است که برای اولین بار در سال 1999 در فنلاند منتشر شد و سپس در سپتامبر 2000 در ایالات متحده منتشر شد. این تک آهنگ به پلاتینیوم رسید، به این معنی که بیش از یک میلیون نسخه فروخت. ما

این آهنگ از آن زمان به یک شوخی در سرویس‌های استریم مانند Twitch تبدیل شده است، که در آن هر پخش‌کننده‌ای که بپرسد از چه موسیقی پس‌زمینه‌ای باید استفاده کند، بلافاصله با “Darude – Sandstorm” پاسخ داده می‌شود. برای روز اول آوریل 2015، YouTube به هر جستجوی مرتبط با موسیقی با «آیا منظورتان Darude – Sandstorm By Darude» برای پخش این جوک پاسخ داد.

Sand Land یک اقتباس اکشن-RPG از یک سری مانگا به همین نام توسط مرحوم آکیرا توریاما است که در مجله Shonen Jump در سال 2000 منتشر شد. مهارت ها، و بیشتر، برای یافتن منابع آب جدید در یک بیابان وسیع.

بخوانید  تاریخ اکران فیلم ناپلئون ساخته ریدلی اسکات و خواکین فینیکس با انتشار اولین تصویر مشخص شد.

Sand Land در تاریخ 26 آوریل برای Xbox Series X|S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC عرضه می شود. نسخه ی نمایشی در حال حاضر در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر