تاریخ اکران فیلم ناپلئون ساخته ریدلی اسکات و خواکین فینیکس با انتشار اولین تصویر مشخص شد.

فیلم ناپلئون در تاریخ نامعلومی از اپل تی وی پلاس اکران می شود که در کنار فیلم قاتلان ماه گل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو از جمله فیلم های مهم اپل برای این فصل هستند. پس از ناپلئون، ریدلی اسکات فیلم Gladiator 2 را کارگردانی خواهد کرد که در آن او را خواهیم دید پاول ماسکل، بری کیوگان و دنزل واشنگتنبودن

پس از قرارداد با سونی پیکچرز، اپل با انتشار تصویری رسما تاریخ اکران فیلم ناپلئون به کارگردانی ریدلی اسکات و با بازی خواکین فینیکس را اعلام کرد.

مدتی پیش فاش شد که اپل در حال مذاکره با ناشران بزرگ هالیوود برای اکران گسترده فیلم های خود است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران فیلم ناپلئون مشخص شد. اپل به تازگی با سونی پیکچرز برای اکران جهانی فیلم ناپلئون قرارداد بسته است و اکنون سونی اعلام کرده است که این فیلم در تاریخ 22 نوامبر 2023 (اول دسامبر 1402) اکران خواهد شد. ریدلی اسکات، کارگردان نامزد 4 جایزه اسکار، فیلم ناپلئون را کارگردانی کرد.

خواکین فینیکس در نقش ناپلئون سوار بر سربازانش در ناپلئون ریدلی اسکات

فیلمنامه ناپلئون توسط دیوید اسکارپا نوشته شده است که پیش از این با اسکات در فیلم تمام پول های دنیا کار کرده بود و اکنون وظیفه نگارش فیلمنامه گلادیاتور 2 را بر عهده گرفته است که سومین همکاری او با این کارگردان مشهور است. علاوه بر این، اولین تصویر رسمی از فیلم ناپلئون منتشر شده است که خواکین فینیکس، بازیگر نقش ناپلئون بناپارت، به همراه سربازانش سوار بر اسب را نشان می دهد و در زیر می توانید آن تصویر را مشاهده کنید:

بخوانید  معرفی بازی موبایل Total War: MEDIEVAL 2 Sovereignty در قرون وسطی
خواکین فینیکس در نقش ناپلئون، ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، طاهر رحیم در نقش پل باراس، بن مایلز، لودیوین سنیه، متیو نیدهام، یوسف کرکور، فیل کورنول، ایان مک نیس، پل ریس، جان هالینگ ورث، ادوارد فیلیپونت و گوئن اسپوکس. بازیگرانی که در فیلم ناپلئون حضور دارند و ایفای نقش کردند. این فیلم به قدرت رسیدن ناپلئون را از منظر رابطه اعتیادآور و بی ثبات او با ملکه ژوزفین به تصویر می کشد.