برادران وارنر قرار است یک سریال هری پاتر برای HBO Max بسازد

اگرچه محبوبیت کتاب های هری پاتر از زمان انتشارشان افزایش یافته است، اما این فیلم ها باعث محبوبیت بیشتر این برند شده است. در طول سال‌ها، ما سه قسمت از Fantastic Beasts، لایو اکشن هری پاتر و کودک نفرین شده و بازی موفق میراث هاگوارتز از سری هری پاتر را دیده‌ایم. برخی حتی فکر می کردند که برادران وارنر. ممکن است به فکر ایجاد سریال میراث هاگوارتز باشد. همچنین دنباله فیلم Fantastic Beasts پس از قسمت سوم حذف شد.

منابع نزدیک می گویند مذاکرات بین برادران وارنر. دیسکاوری و رولینگ هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند. این استودیو در تلاش است تا با ترکیب HBO Max و Dixavery Plus آن را با نامی جدید معرفی کند. فیلم های هری پاتر با اکران هری پاتر و سنگ جادو در سال 2001 آغاز شد و هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2 در سال 2011 به پایان رسید و در مجموع هشت فیلم هری پاتر موفق به فروش بیش از 7.7 میلیارد دلار در سراسر جهان شده اند. جعبه میز مطالعه.

برخلاف فیلم‌های Fantastic Beasts که وقایع آن اسپین‌آف و پیش درآمد این مجموعه بود، مجموعه هری پاتر بر اساس کتاب‌های او ساخته می‌شود. هر فصل بر اساس یک کتاب هری پاتر ساخته خواهد شد، بنابراین در صورت تایید، انتظار می رود این سریال به مدت هفت فصل از HBO Max پخش شود که انتظار می رود طی سال های طولانی تولید شود. همچنین طبق این قرارداد رولینگ در روند ساخت سریال نقش آفرینی خواهد کرد اما او به عنوان تهیه کننده و مجری سریال هری پاتر حضور ندارد.

بخوانید  بازیگر Ant-Man and the Wasp به کوانتومانیا بازمی گردد، اما در نقشی کاملاً متفاوت

جی کی رولینگ

برادران وارنر قرار است با جی‌کی رولینگ برای ساخت سریالی بر اساس کتاب‌های هری پاتر برای HBO Max قرارداد ببندد.

مقاله مرتبط:

مدت زیادی از ساخت سریالی بر اساس دنیای هری پاتر می گذرد. در آخر اخبار سینما و تلویزیون، دنیای جادوگری هاگوارتز به تلویزیون خواهد آمد. بلومبرگ گزارش داد که برادران وارنر. دیسکاوری قرار است برای ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس هری پاتر قرارداد ببندد. آنها در حال حاضر در حال مذاکره با جی کی رولینگ، خالق مجموعه هری پاتر، برای پخش این سریال در HBO Max هستند و رولینگ قرار است به عنوان مجری این سریال باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر