اولین موج عناوین Xbox Game Pass را برای آوریل 2023 اعلام کرد



اولین موج بازی‌های Xbox Game Pass در ماه آوریل رسماً معرفی شده است، و اگر می‌خواهید جنبه‌های ترسناک توکیو، دفاع از برج و اکشن‌های کلاهبردار پیچیده را ببینید، باید منتظر چیزهای زیادی باشید. .

Loop Hero هم اکنون بر روی کنسول و رایانه شخصی در دسترس است. یک بازی RPG یکپارچهسازی با سیستمعامل بی پایان که ساختمان عرشه را با عناصر سرکش ترکیب می کند، Loop Hero یک بازی چالش برانگیز و در عین حال جذاب است که شما برای شکست دادن Lich مخوف که جهان را در یک حلقه بی پایان از تاریکی فرو برده است مبارزه می کنید.

در حال پخش: Ghostwire: Tokyo Review

در تاریخ 6 آوریل، Iron Brigade برای کنسول های ایکس باکس و دستگاه های ابری عرضه می شود. به عنوان عضوی از تیپ سیار ترنچ، باید با نیروهای تهدید مونوویژن روبرو شوید. که توسط استودیوی Double Fine’s Tim Schafer توسعه داده شده است، شما می توانید از ترکیبی از قدرت شلیک متحرک و دفاع ثابت برای پیروزی در جنگ ها استفاده کنید.

Ghostwire: Tokyo پس از صرف یک سال انحصاری روی پلی استیشن 5، در 12 آوریل برای Xbox Series X|S، PC و Cloud عرضه می شود. در منطقه شیبویا توکیو، شما طلسم‌ها و طلسم‌ها را در تلاش خود برای بازپس‌گیری بدن خود به کار می‌گیرید و مانع از انتشار یک تهدید فراطبیعی از رها کردن زندگی پس از مرگ ارواح خطرناک بر جهان می‌شوید. به عنوان یک امتیاز، این نسخه از Ghostwire: Tokyo شامل به‌روزرسانی جدید Spider’s Thread است.

بعداً، در 13 آوریل، می‌توانید با NHL 23 روی یخ بزنید. NHL 23 که روی کنسول‌های Xbox برای مشترکین Game Pass Ultimate موجود است، شامل تمام اکشن‌های معمول هاکی روی یخ، تغییرات جدید در اکشن ورزشی و اضافه کردن بازیکنان زن به Ultimate است. خدمه یک دوره آزمایشی رایگان 10 ساعته EA Sports PGA Tour نیز برای اعضای Xbox Game Pass Ultimate در دسترس است، در صورتی که ترجیح می دهید به زمین گلف بروید تا با یک بازیکن هاکی روی یخ سرحال.

بخوانید  این آخر هفته: زیبایی موسیقی کانتری و نبوغ فیلیپ سیمور هافمن را تماشا کنید

در نهایت، Minecraft Dungeons در 18 آوریل روی کنسول، رایانه شخصی و فضای ابری عرضه خواهد شد و یک مجموعه اسپین آف جدید در جهان های محبوب است که توسط Mojang توسعه یافته است. بازی Minecraft Legends که یک بازی اکشن-استراتژیک است، دارای بیوم‌های سرسبز برای کاوش، اتحادهایی برای ایجاد و دوستانی است که می‌توانید هنگام تغییر جزر و مد Piglin در نبردهای بزرگ ایجاد کنید.

آوریل Wave 1 Xbox Game Pass منتشر شد

اکنون موجود است

  • لوپ قهرمان (کنسول و کامپیوتر)

6 آوریل

  • تیپ آهن (ابر و کنسول)

12 آوریل

  • Ghostwire: Tokyo (ابر، کنسول و رایانه شخصی)

13 آوریل

  • NHL 23 (کنسول از طریق EA Play)

18 آوریل

  • Minecraft Legends (ابر، کنسول و رایانه شخصی)

طبق معمول، چندین بازی Xbox Game Pass را ترک خواهند کرد تا جا برای همه تازه واردان باز شود، بنابراین آماده باشید تا در 15 آوریل با Rainbow Six Extraction، Life is Strange: True Colors و چندین بازی دیگر خداحافظی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر