اسکریپت Flash 2 قبلاً نوشته شده است

فیلم فلش در تاریخ 16 ژوئن اکران خواهد شد.

بر اساس اطلاعات جدید، فیلمنامه The Flash 2 از قبل توسط فیلمنامه نویس Aquaman 2 نوشته و آماده شده است.

خیلی قبل از انتشار فیلم فلش تمام نشده است، اما در حال حاضر صحبت هایی در مورد ادامه احتمالی این فیلم ابرقهرمانی دنیای DC وجود دارد. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم فلش 2 منتشر شد. ورایتی در ابتدای گزارش خود تایید کرد که ازرا میلر، بازیگر نقش بری آلن با نام مستعار فلش، دوشنبه آینده در فرش قرمز فلش در لس آنجلس حضور کوتاهی خواهد داشت و حضور او صرفاً برای عکاسی و در یک خبر خواهد بود. تعمیر و نگهداری وجود ندارد

در عوض، بن افلک، ساشا کال و مایکل شانون روی فرش قرمز فیلم The Flash خواهند بود. اما گمان می رود دیگر غایب قابل توجه فرش قرمز The Flash مایکل کیتون، بازیگر بتمن باشد، که دومین بازیگر اصلی فیلم است و نمی تواند به لس آنجلس سفر کند زیرا در حال فیلمبرداری Beetlejuice 2 در لندن است. یک منبع آشنا با این فیلم می گوید که میلر می خواهد تمرکز روی فیلم باشد نه سلامت عقل او.

فیلم فلش با بودجه ای در حدود 190 میلیون دلار تولید شد که با هزینه تبلیغات و فیلمبرداری مجدد به 330 میلیون دلار می رسد. اما در مورد اینکه چرا این فیلم فقط یک بار برای منتقدان اکران می شود، برادران وارنر. در واقع سعی می کند پایان فیلم را تا حد امکان مخفی نگه دارد. به نظر می‌رسد نسخه‌ای که در Cinemacon نمایش داده شد، برخی از قسمت‌هایش را قطع کرده بود که ظاهراً مربوط به دنباله احتمالی The Flash بود. اگرچه هنوز تصمیمی در مورد اتصال فلش به دنیای DC گرفته نشده است.

بخوانید  آسیب پاییز دیگر در Destiny 2 کشنده نخواهد بود

با این حال، Variety گزارش داد که دیوید لزلی جانسون، نویسنده Aquaman، Aquaman and the Lost Kingdom، The Conjuring 2، The Conjuring: The Devil Made Me Do It و Orphan، فیلمنامه The Flash 2 را نوشته است. نوشتن فیلمنامه این فیلم. فیلم تمام شد بتمن و سوپرگرل کیتون قرار است در این فیلم بازگردند، اما مشخص نیست که آیا فیلمنامه نوشته شده برای The Flash 2 در DCU استفاده خواهد شد یا خیر.

نگاه وحشت زده فلش در فیلم فلش

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، مایکل شانون، ستاد کلمونز، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، مونیکا جکسون، جرمی آیرونز و رودی مانکوسواز جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در فیلم فلش قطعی و اعلام شده است. اندی موچیاتی که قبلا فیلم It and It: Chapter 2 را کارگردانی کرده بود، فیلم فلش را بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسوننویسنده Bumblebee مسئول بود

بتمن مایکل کیتون هنگام ورود به The Flash: I Am Batman

تحریریه مجله بازی یک گیمر