آسیب پاییز دیگر در Destiny 2 کشنده نخواهد بود

این ترفند باید هنگام پیمایش در Lightfall مفید باشد، زیرا زیر کلاس جدید Strand به شدت بر روی دست و پنجه نرم می کند. اریک اسمیت، رئیس ویژگی گیم‌پلی، در مصاحبه‌ای اخیر گفت که بیشتر کمپین جدید به طور خاص بر روی قلاب جدید طراحی شده است. او توضیح داد: “بخش هایی از Lightfall وجود دارد که ما بعد از حرکت اجسام به آنجا می رویم، وسایل نقلیه تا ما را در محیط بکشند.”

در حال پخش: تریلر رسمی سلاح ها و دنده های Destiny 2 Lightfall

Destiny 2 آسیب های برخورد فیزیکی و آسیب سقوط را در لایت فال، گسترش بعدی آن، کمتر کشنده می کند. همانطور که اخیراً اعلام شد به روز رسانی وبلاگپس از انتشار Lightfall، برخوردهای فیزیکی دیگر به معنای مرگ فوری نخواهد بود و آسیب های ناشی از سقوط نیز در به روز رسانی میان فصل کاهش می یابد.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

Destiny 2: Lightfall در 28 فوریه عرضه می‌شود و کمپین جدیدی، زیر کلاس Strand، و همچنین زره‌ها و سلاح‌های جدید Exotic را به همراه دارد.

بخوانید  جمجمه و استخوان - چگونه پاسگاه پشتی اژدها را پیدا کنیم

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

در حالی که برخوردها دیگر کشنده نیستند، اما همچنان آسیب بزرگی به بار خواهند آورد، اما همانطور که تیم توسعه دهنده توضیح می دهد، “معمولاً به جای اینکه شما را به طور کامل پاشیده شوند، شما را با 1HP پایین می آورند.” این احتمالاً با آسیب پاییز که در اواخر فصل عصب کشی می شود یکسان خواهد بود.