برنامه کنفرانس های بازی ها در ژوئن 2023; از جشنواره تابستانی تا نمایشگاه ایکس باکس


در روزهای آینده، بازیکنان می توانند سخنرانی های مختلفی را به صورت آنلاین تماشا کنند که هر کدام شامل چندین تریلر است. با یک گیمر همراه باشید و برنامه رویدادهای بازی ژوئن 2023 را مرور کنید.

انجام بازی های ویدیویی یکی از لذت بخش ترین سرگرمی های زندگی است. البته ما به عنوان افرادی که به آنها علاقه زیادی داریم و همیشه اخبار بازی را دنبال می کنیم، دوست داریم منتظر بازی های ویدیویی مورد علاقه خود باشیم. به همین دلیل است که وقتی به بخشی از سال می رسیم که پر از رویدادها و نمایش های بازی جدید است، همیشه هیجان زده می شویم.

ژوئن امسال کنفرانس های بازی های ویدیویی زیادی دارد. چندی پیش Playstation Showcase پخش شد و تا چند روز دیگر Summer Game Fest 2023 از راه می رسد. در این مطلب زمان دقیق چند رویداد بازی در خرداد 1402 را مشاهده خواهید کرد تا در صورت تمایل برای تماشای زنده آنها آماده شوید.

در واقع، علاوه بر فهرستی که در زیر خواهید دید، رویدادهای کمتر شناخته شده و نسبتاً کمتر شلوغی مانند Guerrilla Collective، آخرین نمایش دیجیتال Monster Hunter Sunbreak، نمایشگاه تابستانی Access-Ability، برنامه Wholesome Direct، Future Games Show و RGG Summit تابستان 2023 در ژوئن 2023، که خارج از محدوده مقاله بعدی است.

Sam Lake در Ellen Wake 2، Assassin's Creed جدید و Starfield تقویم کنفرانس های بازی در ژوئن 2023


زمان دقیق پخش سخنرانی های بازی در ژوئن 1402

لیست کامل ناشران حاضر در Summer Game Fest 2023

افتتاحیه بازی تابستانی 2023

  • زمان شروع: پنجشنبه 18 ژوئن ساعت 22:30

جف کلی او به‌عنوان یک تهیه‌کننده، مجری و روزنامه‌نگار معروف صنعت بازی‌های ویدیویی، در سال‌های اخیر با سه رویداد از گیمرها استقبال کرده است. بازی تابستانی، افتتاحیه Gamescom و Game Awards. بازیکنان مختلف هر سال نظرات متفاوتی در مورد کیفیت و جذابیت هر یک از این رویدادها دارند، اما به طور کلی نمی توان انکار کرد که تاکنون تریلرهای دیدنی و اخبار داغ زیادی در بازی منتشر شده است.رویدادهای Geoff Keely.

بخوانید  نمایش بازی Tekken 8 در The Game Awards 2022 تایید شد

به طور رسمی می دانیم که تریلر گیم پلی Mortal Kombat 1 و تریلر گیم پلی Alan Wake 2 در افتتاحیه Summer Gamefest 2023 نمایش داده می شود.

رویداد دیجیتال Day of the Devs برای نمایش بازی‌های مستقل پس از افتتاحیه بازی تابستانی ۲۰۲۳

برنامه روز توسعه دهندگان

  • زمان شروع: پس از پایان کنفرانس افتتاحیه Summer Gamefest 2023

با توجه به شرایط برگزاری E3 در سال‌های اخیر و لغو آن در سال 2023، جشنواره تابستانی نوید جدی‌تر و جدی‌تر را می‌دهد. SGF به کنفرانس افتتاحیه محدود نمی شود و برخی از رویدادهای بازی دیگر در ژوئن 2023 به طور رسمی یا غیر رسمی با آن مرتبط خواهند شد. به عنوان مثال، به محض پایان افتتاحیه Summer Gamefest، شاهد نمایش Day of the Devs خواهیم بود.

رویداد دیجیتالی Day of the Devs امسال به همراه Double Fine Studio و iam8bit برگزار می‌شود، جایی که شاهد مراحل تولید بازی‌های مستقل جالبی در تیم‌های مختلف خواهیم بود.

کنفرانس Devolver Direct شرکت Devolver Digital در تابستان Gamefest 2023

کنفرانس مستقیم Devolver

  • زمان شروع: ساعت 1:30 بامداد جمعه 19 ژوئن

Devolver Digital در صنعت بازی شهرت خوبی دارد. زیرا با بسیاری از استودیوهای مستقل بازی سازی برای انتشار بازی هایشان همکاری کرده است. وقتی به لیست بهترین بازی‌های مستقل سال‌های اخیر نگاه می‌کنیم، شاهد بازی‌های ویدیویی زیادی هستیم که توسط Devolver Digital منتشر شده است. بنابراین کنفرانس Devolver Direct که تریلرهایی برای چندین بازی مستقل نمایش می دهد، به تنهایی می تواند مهم باشد.

جدا از بازی های این رویداد، Devolver Digital همیشه سعی می کند سخنرانی های خود را به صورت آنلاین و نه چندان غیرعادی برگزار کند تا به درستی مخاطبان را سرگرم کند.

زمان Xbox Showcase و Starfield Direct است

ویترین ایکس باکس و نمایش استارفیلد

  • زمان شروع: ساعت 20:30 یکشنبه 21 خرداد
بخوانید  تمایل استودیو Criterion برای ایجاد یک بازی فرسودگی جدید

شرکت مایکروسافت بازی های انحصاری زیادی را معرفی کرده است که عموم مردم مشتاق تماشای نمایش های جدید گیم پلی آن ها هستند. البته با توجه به تعدد استودیوهای فرست پارت ایکس باکس، برخی از تیم های بازی سازی آن می توانند با رونمایی از بازی های ویدیویی جدید، پذیرای گیمرها باشند. در این بین، ویترین ایکس باکس متعلق به یک برند اختصاصی این پلتفرم، امکان نمایش بازی های کراس پلتفرم مورد انتظار را نیز دارد.

پس از پایان نمایشگاه Xbox، نسخه ی نمایشی متمرکز بر استارفیلد به سراغ اطلاعات بیشتر در مورد آخرین بازی می رود. تاد هاوارد تقدیم به طرفداران Bethesda و Xbox.

پوستر رویداد PC Gaming Show 2023

کنفرانس PC Gaming Show

  • زمان شروع: ساعت 23:30 یکشنبه 21 خرداد

حتی زمانی که E3 قدرتمند در نظر گرفته می شد و انواع شرکت های بزرگ بازی در آنجا حضور داشتند، PC Gaming Show در کنار کنفرانس های بزرگ برگزار شد. در جریان ارائه این رویداد با محوریت بازی های پلتفرم کامپیوتری، رسانه PC Gamer موفق شد بارها اخبار جالبی را برای گیمرهای PC اعلام کند. اخبار مختلفی از جمله تایید انتشار نسخه رایانه شخصی برخی از بازی ها که سال هاست تنها در اختیار بازیکنان کنسول قرار گرفته اند.

Baldur’s Gate 3، Dune: Awakening و Frostpunk 2 سه بازی ویدیویی در بین 55 بازی ویدیویی هستند که تریلر جدید آنها را در کنفرانس PC Gaming امسال خواهیم دید.

کنفرانس Ubisoft Forward در ژوئن 2023 برای نمایش بازی های جدید شرکت Ubisoft

یوبی سافت قبلا

  • زمان شروع: ساعت 20:30 روز دوشنبه 22 خرداد

یوبی سافت تایید کرده است که تریلرها و اطلاعات جدیدی از Avatar: Frontiers of Pandora، Assassin’s Creed Mirage، The Crew: Motorfest در کنفرانس امسال Ubisoft Forward در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. ما همچنین می توانیم حداقل یک افشای مهم را در طول این رویداد آنلاین انتظار داشته باشیم.

بخوانید  معرفی رسمی بازی Football Manager 2023 با انتشار تریلر جدید

یوبی سافت سریال های پرطرفدار زیادی مانند Splinter Cell دارد که باید دید در این برنامه خبری هیجان انگیز از آنها خواهیم شنید یا خیر.

نطر شما چی هست؟ در خرداد 1402 چه کنفرانس هایی را تماشا خواهید کرد؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر