پابجی موبایل اصل نسخه 2 0 + دیتا؛ Pubg Mobile، شاهکار بتل‌رویال کافه بازار | 1gamer

بازی پابجی موبایل به قدری در بازار کشور هند مورد استقبال چشمگیر مردم قرار گرفت که توانست رکورد جالب و دورانتظاری مثل «نخستین تبلیغ تلویزیونی از یک بازی موبایل» را به اسم خودش به ثبت برساند. بعد از کشور هند، سازندگان به فکر توسعه‌ی یک نسخه‌ی اختصاصی دیگر برای کشور کره پرداختند که نسبت به نسخه‌ی مربوط به بازار کشور هند، در بر دارنده‌ی ویژگی‌های منحصر به فرد متعددی بود که تا حد زیادی گیمپلی بازی را دستخوش تغییر می‌کردند. Pubg mobile توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 که گرافیک خارق العاده ی کنسولی به برای دستگاه های موبایل ایجاد می کند، ساخته شده است. با استفاده از این موتور گرافیکی نسخه موبایل پابجی فرق زیادی با نسخه کامپیوتر آن ندارد. با اجرای اولیه بازی در همان لحظات اول محو گرافیک عالی بازی می شوید و همچنین صداگذاری مهیج و گیم پلی جذابش شما را به وجد خواهد آورد. گیفت کارت ها و یا کارت های هدیه، امکان پرداخت های بین المللی را دارند و یکی از استفاده های آنها میتواند پرداخت های درون برنامه ای بازی ها و یا یا خرید یوسی بازی پابجی باشد.

http://badorclothesworkshop.ir

چه کسی تصورش را می‌کرد رمانی که توسط یک نویسنده ژاپنی نوشته شده است، زمانی منبع الهام مجله خبری یک گیمر‌های ویدیویی شود؟ battle royale نام رمانی است که سال‌ها پیش نوشته شد و ژانری را متولد کرد به نام بتل رویال که امروزه موفقیت بسیاری در زمینه بازی‌های کامپیوتری کسب کرده است. اگر شما در این‌بازی متوجه شدید که بازیکنی هکر است و از کدهای تقلب استفاده می‌کند می‌توانید در صفحه‌مرگ این بازیکن را ریپورت (گزارش) کنید. بازیکنانی که در بازی‌ پابجی توسط دیگر بازیکنان گزارش داده بشوند ممکن‌است در صورت تکرار شدناین موضوع، اکانت خود را به طور دائم از دست بدهند. بازی‌ پابجی یک بازی‌ ویدئویی‌ بتل‌رویال رایگان است که توسط Lightspeed & Quantum توسعه‌ پیدا کرده است.

بخوانید  مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با 1000 طرح-کناف آوگون

پوشه ی com.tencent.ig را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید. سپس فایل بازی را از طریق جعبه دانلود موجود در این صفحه دانلود کنید. سپس فایل دیتا بازی را مطابق جعبه راهنما، به پوشه ذکر شده منتقل کنید. تیراندازی از فاصله ۲۰ متری را شروع کنید و انگشت خود را به سمت پایین نگه دارید. اگر شبکه دوربین بالاتر از هدف باقی بماند، باید حساسیت را افزایش دهید و برعکس.

  • برخی از وسایل نقلیه بازی گلیچ‌های عجیبی دارند کاربران گوشی‌های ضعیف‌تر، با لگ‌های زیادی روبه‌رو خواهند شد.
  • شرکت سازنده، pubg mobile را با استفاده از موتور گرافیکیUnreal Engine 4که گرافیک خارق‌العاده‌ی کنسولی برای دستگاه‌های موبایل ایجاد می‌کند، ایجاد کرد.
  • دانلود بازی پابجی موبایل برای سیستم عامل‌های Android و IOS.
  • یا اینکه به سرعت وارد نبرد مستقیم شده و دشمنان بیشتری را از پا درآوردید.
  • تنها دغدغه کسانی که از این مجموعه خرید کرده اند، برنده شدن در میدان مبارزه بوده است.
  • همچین می توانید برای خرید یوسی فوری پابجی از طریق همین صفحه بر روی خرید فوری کلیک کرده و از تجربه شارژ فوری اکانت خود لذت ببرید.

از آنجایی که تقریباً تمام بازیکنان حالت میکروفون را در حداکثر قرار می‌دهند، می‌توانید صدای اسپیکر خود را کمتر کنید. تینروید یکی از بروزترین سایت های دانلود برنامه و بازی اندروید می باشد. برای به روز رسانی و آپدیت بازی نیاز دارید تا فایل و دیتای جدید را دانلود کنید و قبلی ها را حذف کنید. در سال 2017 کمپانی bluehole کشور کره جنوبی شروع به برنامه ریزی بازی ای به سبک بتل گراند battleground کرد و در اواخر همان سال بود که یکی از زیر شاخه های این شرکت بزرگ بازی سازی به اسم PUBG Corporation وظیفه ساخت و انتشار این بازی را برعهده گرفت. داستان و ایده اصلی این بازی از یک فیلم ژاپنی به اسم battle royale الهام گرفته شده است که در زمان خود یک فیلم بسیار موفق به شمار میرفت و فروش بسیار خوبی در ژاپن و دیگر کشور های جهان داشت.

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Warzone 2 حداقل و ایده آل ترین سیستم پلی مگ | 1gamer

چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ؟ مطمئن ترین راه های حل این مشکل!

این بازی پابجی را شرکت چینی Tencent game برای دستگاه‌های اندرویدی و آی او اس آیفون طراحی و توسعه داد. برای معرفی ودانلود نسخه جدید پابجی موبایل نسخه جدید ۲۰۲۲ همراه بادیتا کامل آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیماندروید با ما همراه باشید. دانلود بازی پابجی موبایل برای سیستم عامل‌های Android و IOS.

دستورالعمل اجرا و نصب

تحریریه مجله بازی یک گیمر