سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Warzone 2 حداقل و ایده آل ترین سیستم پلی مگ | 1gamer

شما با ورود به صفحه مخصوص این بازی در فروشگاه پلی، می توانید وضعیت و شرایط آن را مورد بررسی قرار دهید و در صورت ورود به نسخه پیش ثبت نام، جزو اولین کسانی باشید که این بازی را تجربه می کنند. در کالاف دیوتی وارزون، همه‌چیز در مورد نبرد تعداد زیادی از بازیکن‌ها در نقشه وردانسک‌ با یکدیگر است. در وارزون موبایل تا سقف ۱۲۰ بازیکن می‌توانند در یک مسابقه حضور پیدا کنند و با یکدیگر به نبرد بپردازند.

http://badorclothesworkshop.irاین یعنی حالا هر کسی که به یک گوشی هوشمند متوسط یا بهتر دسترسی داشته باشد می‌تواند به تجربه این بازی بپردازد و تعداد بازیکنان وارزون حتی از قبل هم بیشتر می‌شود. سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‬‎ در کامپیوتر با حداقل پردازنده نسل چهارمی i3 و یک گرافیک ۹۷۰ شروع می شود. مانند دیگر بازی‌های بتل رویال مانند پابجی سوار یک هواپیما می شوید و روی نقشه ای که شامل بسیاری از نقشه های خاطره انگیز بازی های قبلی است فرود خواهید آمد .در ابتدا فقط یک اسلحه کمری همراه خواهید داشت.

  • مثل سایر عناوین سبک بتل رویال، شما از بالا توسط یک هواپیما وارد منطقه می‌شوید، سپس به پایین می‌پرید و برای زنده ماندن تلاش می‌کنید.
  • که می توان به Team Deathmatch ، Frontline ، Domination Search and Destroy ، Gun Game ، Sniper Only ، Battle Royale و اخیراً Hardpoint اشاره کرد.
  • کانال‌‌ها – تا 5 کانال برای چت کردن در تمام بازی‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل، کالاف دیوتی وارزون 2.0 و کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 در دسترس قرار دارند.
  • بخشی از بازی که هیجان خاص خود را داشته و برای هرکس می‌تواند دنیایی جدید از دنیای بازی را به ارمغان آورد.
  • این محتوا شامل یک اپراتور جدید به همراه ماموریت‌های آن، سلاح‌های جدید، ۲۰ بلوپرینت‌ که به طور کامل قابلیت شخصی‌سازی دارند، بیش از ۳۰ اسکین برای اپراتورها و سایر موارد جزئی است.
بخوانید  آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل- ایران موجو | 1gamer

در میدان نبرد هم مجله خبری یک گیمرکن با انسان واقعی در ارتباط است با تمام هوشمندی‌ها و خطاهای ممکن ولی بازیکنان تازه‌وارد نبرد سختی در برابر بازیکنان کارکشته‌ی این بازی دارند. این نقشه دارای موارد بسیار زیادی از جمله چندین دایره مختلف و دشمنان با هوش مصنوعی است. موتور انیمیشن سازی وارزون ۲ نیز با موتور جنگاوری مدرن ۲ یکی بوده و به همین دلیل گرافیک بسیار بالایی دارد. نکته جالبی که در تریلر بازی نشان داده شد حالت سندباکس موجود در آن است.

باستان شناسی به ماینکرافت اضافه می‌شود

بیایید تا کارمان را با بررسی اولیه وارزون موبایل شروع کنیم. بازی وارزون موبایل یکی از مورد انتظار قرار گرفته ترین بازی های جهانی به حساب می آید که به تازگی معرفی شده است. اولین بازی این شرکت که تجربه خوبی نبود و با داشتن باگ ها و مشکلات مختلف، خیلی راحت به فراموشی سپرده شد. ولی، اخیرا این شرکت با معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل نسبت به بهبود وضعیت بازار و کسب تجربه اقدام کرده است. این شرکت پس از دریافت اطلاعات مورد نیازش، پروژه وارزون موبایل را استارت زده است. توجه داشته باشید که اکتیویژن به تنهایی وارزون موبایل را تولید نمی کند.

چه‌طور کالاف دیوتی وارزون موبایل را دانلود و نصب کنیم؟

نظرات خود را درباره بازی Call of Duty Warzone و سری آموزش کال اف دیوتی وارزون پی اس ارنا با ما به اشتراک بگذارید. اگر هر مشکلی در یادگیری موارد بالا یا در بازی دارید نیز آن را با ما به اشتراک بگذارید و سعی می‌کنیم در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم. پرک‌های کال اف دیوتی وارزون در اصل قابلیت‌هایی هستند که با داشتن آنها می‌توانید تدافعی، تهاجمی و تاتیکی پلیر خود را تقویت کنید. این پرک‌ها نقشی پررنگ و اساسی در جریانات مبارزات شما خواهند داشت. برای آشنایی با تمام پرک‌های بازی کال اف دیوتی وارزون می‌توانید مقاله «راهنمای پرک های بازی Call of Duty Warzone» را مطاله کنید.

بخوانید  دانلود بازی پابجی موبایل نسخه جدید اپدیت پابجی موبایل به همراه دیتای کامل بازی 2 3.0 PUBG Mobile | 1gamer

خرید 5000 سی پی وارزون موبایل