نمایش بازی Tekken 8 در The Game Awards 2022 تایید شد

بیش از 50 بازی در The Game Awards به نمایش گذاشته خواهد شد و چندین بازی مهم از جمله Star Wars Jedi: Survivor، Diablo 4، نسخه جدید بازی‌های Crash Bandicoot، Final Fantasy 16 و بازی بعدی از Kojima Productions نیز شایعه شده است. بر روی صفحه نمایش. در میان آنها حضور دارند.

Bandai Namco رسما تایید کرد که Tekken 8 در The Game Awards ارائه خواهد شد.

زمان زیادی تا The Game Awards 2022 باقی نمانده و در آستانه مراسم، جزئیات بیشتری از بازی ها منتشر خواهد شد. اخیراً شایعاتی مبنی بر حضور Tekken 8 در این رویداد سالانه منتشر شده است و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، توسط Bandai Namco به طور رسمی تایید شده است.

Bandai Namco در توییتی جدید اعلام کرد که Tekken 8 در The Game Awards ارائه خواهد شد. رویدادی که در 8 دسامبر برگزار می شود. تریلر معرفی این بازی مبارزه ای که در اوایل سال جاری منتشر شد شامل ویدیوهای درون بازی بود. بنابراین، امیدواریم بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی در The Game Awards 2022 ارائه شود تا طرفداران بدانند چه انتظاری از بازی دارند.

بازی Tekken 8 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه شخصی در دست ساخت است. تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نیست، اما Bandai Namco اخیرا اعلام کرده است که احتمال عرضه آن در سال 2023 وجود دارد.

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی Avatar: Frontiers of Pandora؛ ضرورت استفاده از SSD