بازی بعدی استودیو Netherworld در The Game Awards 2022 معرفی نخواهد شد

در طول یک سال و نیم گذشته شایعات زیادی مبنی بر کار NetherRealm بر روی Mortal Kombat 12 منتشر شده است. اد بونبنیانگذار و مدیر ارشد نوآوری استودیو Netherworld نیز اخیرا در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در توییتر تایید کرد که بازی بعدی آنها Mortal Kombat 12 یا Injustice 3 خواهد بود.

با توجه به اینکه 3 سال از عرضه Mortal Kombat 11 می گذرد، بسیاری از طرفداران فکر می کردند زمان معرفی نسخه بعدی Mortal Kombat فرا رسیده است. با این حال، اگر امیدوار بودید که Mortal Kombat 12 را در The Game Awards 2022 معرفی کنید، خبر بدی برای شما داریم.

در حالی که غیبت بازی بعدی استودیو Netherworld از The Game Awards احتمالاً طرفداران را ناراحت خواهد کرد، ظاهراً رویداد آینده پر از اطلاعیه های بزرگ خواهد بود. گزارش ها حاکی از آن است که طرفداران باید منتظر دیدن بازی Star Wars Jedi: Survivor، Diablo 4، Final Fantasy 16 و بازی بعدی هیدئو کوجیما در The Game Awards باشند. اگرچه هنوز حضور این آثار به صورت رسمی تایید نشده است.

اد بون اخیرا با یک توییت جدید تایید کرد که استودیو NetherRealm هیچ اثری را در The Game Awards در 8 دسامبر نمایش نخواهد داد. بنیانگذار استودیوی NetherRealm گفت: از همه شما برای انتظار متشکرم، اما ما هنوز آماده معرفی بازی بعدی NetherRealm Studio نیستیم.

اد بون، رئیس استودیو Netherworld، اعلام کرده است که هنوز برای معرفی بازی بعدی خود آماده نیستند، شایعه شده است که این بازی Mortal Kombat 12 خواهد بود.

بخوانید  تاریخ اکران فیلم اکشن جدید اپل و کارگردان Kingsman با بازی هنری کویل اعلام شد