تاریخ اکران فیلم اکشن جدید اپل و کارگردان Kingsman با بازی هنری کویل اعلام شد


اپل با همکاری یونیورسال پیکچرز فیلم Argylle را با بازی هنری کویل در سینماها عرضه خواهد کرد و تاریخ آن را اعلام کرده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونیکی دیگر از فیلم های اپل در آستانه اکران در سینماها است. یونیورسال پیکچرز در همکاری با اپل تی‌وی پلاس از انتشار Argylle پشتیبانی کرده است و طبق گفته یونیورسال، این فیلم اکشن برای اکران در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهان 1402) برنامه‌ریزی شده است. این بخشی از سیاست اخیر اپل برای نمایش فیلم های خود در سال های تئاتر است که با همکاری سایر شرکت ها فیلم های خود را به سینماها می آورد.

در هر صورت، تاریخ انتشار Argyle در Apple TV Plus مشخص نشده است. پیش از این، فیلم ناپلئون با همکاری سونی پیکچرز قرار بود در 22 نوامبر 2023 (اول دسامبر 1402) و فیلم قاتلان ماه گل با همکاری پارامونت پیکچرز در 6 اکتبر 2023 اکران شود. 14 اکتبر 1402). البته بخشی از حقوق تولید و پخش فیلم Full Moon Killers بر عهده پارامونت است، اما برای بقیه فیلم ها، اپل با شرکت های دیگر قرارداد همکاری امضا کرده است.

عکس ترکیبی هنری کویل، برایان کرانستون و جان سینا

هنری کویل، سام راکول، برایس دالاس هاوارد، برایان کرانستون، کاترین اوهارا، جان سینا، ساموئل ال جکسون، دوا لیپا، آریانا دبوسی، راب دیلینی و جینگ لوسی از جمله بازیگرانی هستند که در آرگیل نقش‌آفرینی کرده‌اند. . متیو وان، کارگردان فیلم های Kick-Ass، X-Men: First Class، Stardust، Kingsman: The Secret Service، Kingsman: The Golden Circle و The King’s Man، کارگردانی آرگیل را بر عهده دارد.

وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده جیسون فوکس بوده که پیش از این فیلمنامه Ice Age: Continental Drift، فیلم Pan and the Wonder Woman را نوشته بود. آرگیل اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته الی کانوی است که داستان جاسوسی در سطح جهانی را دنبال می کند که از فراموشی رنج می برد و معتقد است که یک رمان نویس جاسوس موفق است. او پس از بازیابی خاطرات و مهارت های خود، راهی برای انتقام گرفتن از سازمان مخفی دیویژن که برای آن کار می کرد، پیدا می کند.

بخوانید  Assassin's Creed Valhalla اولین جایزه گرمی را برای بهترین موسیقی بازی ویدیویی برد
تحریریه مجله بازی یک گیمر